۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۸۹۰۰۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب در استان لرستان با تخفیف 40 درصدی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان با ارائه تخفیف 40 درصدی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از اول مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه کتاب خرم آباد دایر می‌شود.
حجت الاسلام حنان ، مديرکل ارشاد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمید رضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب از اول مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه کتاب خرم آباد، به مدت یک هفته دایر می شود.

 

وی با بیان این که در این نمایشگاه تلاش می‌شود تازه‌های نشر کتاب برای مردم استان ارائه شود، تصریح کرد: ارتقای کمی و کیفی امسال از لحاظ اجرایی و نظارتی مورد توجه ویژه بوده است.

 

حجت الاسلام حنان اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های فرهنگی، نقد کتاب، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی و اجرای موسیقی را به عنوان برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بیان کرد.

 

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، کارگاه‌های آموزشی و معرفی کتاب به صورت روزانه از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

 

ارائه کتب حوزوی در نمایشگاه کتاب لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به حضور 300 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب لرستان خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که صورت گرفته کتب موردنیاز حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش و کتاب کودکان در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

 

وی با بیان این‌که نیازهای کتاب حوزه‌های علمیه نیز با بررسی به عمل آمده مشخص است، اظهار داشت: این کتب در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

 

حجت الاسلام حنان تصریح کرد: کتاب‌های درخواستی دانشگاه‌های استان نیز در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به ارائه تخفیف 40درصدی در نمایشگاه کتاب لرستان، افزود: 20درصد به صورت فروش بن کارت است و 20 درصد نیز از سوی ناشر ارائه می‌شود.

 

حجت الاسلام حنان با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس، عید غدیر و قربان بیان داشت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین اعیاد غدیر و قربان دراین نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب از جهت کمی و کیفی 20 دستگاه اجرایی استان لرستان با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مشارکت دارند.

 

مدیر کل فرهنگ ارشاد و اسلامی لرستان یادآور شد: جهت حضور مردم خرم آباد در محل دائمی برگزاری نمایشگاه کتاب خرم آباد، سه خط ویژه اتوبوس در میادین بزرگ این شهر ایجاد خواهد شد./9459/202/ب2

ارسال نظرات