۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۸۹۶۱۶

نمایشگاه عکس «130ستاره فاطمی» در قم افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه عکس «130ستاره فاطمی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه هنری قم افتتاح شد.
نمایشگاه عکس «130ستاره فاطمی» در قم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبح امروز نمایشگاه عکس زنان شهیده استان قم با نام «130 ستاره فاطمی» با حضور سرهنگ احمد حسینی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم، معصومه ظهیری، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم، اشرف مرتمی، مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان قم، وحید فرجی معاون هنری ارشاد اسلامی قم، محمد حسین آقابابایی معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم و دیگر مسؤولان استانی در محل حوزه هنری قم افتتاح شد.

 

در این مراسم معصومه ظهیری مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم و سرهنگ احمد حسینی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم سخنرانی کردند و بر حفظ آثار دفاع مقدس و ضرورت الگو پردازی از شهدای دفاع مقدس تأکید کردند.

 

در این نمایشگاه تصاویری از زنان شهیده به همراه بخشی از زندگی نامه این شهدا، تاریخ، کیفیت و محل شهادت آنان در سالن سمینار حوزه هنری قم ارائه شده است و تا هفتم مهر ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است، این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 12 به روی عموم مردم باز خواهد بود و هدف از این نمایشگاه شناساندن شهدای بانوی استان قم و شیوه زندگی آنها به نسل جوان است که توسط حوزه هنری قم به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده است./843/پ203/ی

ارسال نظرات