۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۹۰۱۱۹
همزمان با سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

آغاز فعالیت دبیرستان امین حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرا رسیدن اول مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید، دبیرستان امین حوزه علمیه مدینةالعلم شهرضا، فعالیت خود را آغاز کرد.
حجت الاسلام سيد نعمت الله صالح رييس حوزه علميه مدينة العلم شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید نعمت الله صالح، مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز فعالیت دبیرستان امین شهرستان گفت: ایجاد دبیرستان های امین یکی از فعالیت های حوزه های علمیه جهت تربیت نسل جوان و دانش آموزان است.

 

وی در ادامه افزود: حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا موفق شد، در سال جدید تحصیلی با ساخت یک باب دبیرستان این رسالت حوزه های علمیه را در شهرستان توسعه دهد.

 

مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا تصریح کرد: ساخت این مجموعه و ثبت نام دانش آموزان در این دبیرستان با استقبال کم نظیر مردم شهرستان مواجه شد و امید است روند توسعه کمی و کیفی آن همچنان ادامه یابد.

 

حجت الاسلام صالح تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان را از وظایف حوزه های علمیه دانست و تأکید کرد: در این دبیرستان در کنار مسائل تربیتی، مسائل آموزشی و تعلیم دروس نیز بر اساس برنامه مصوب وزارت آموزش با جدیت دنبال می شود.

 

وی تصریح کرد: دبیرستان غیر انتفاعی امین حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا، در سال گذشته با 20 دانش آموز فعالیت خود را آغاز و در سال تحصیلی جدید نیز با ثبت نام 85 دانش آموز به فعالیت خود ادامه داده است./868/203/ب2

ارسال نظرات