۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۹۱۸۲۰
از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم؛

نرم افزار مناسبتی غدیر تولید و منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم به مناسبت عید سعید غدیر خم نرم‌افزار «غدیر» را تولید و منتشر کرد.
توليد نرم افزار غدير از سوي مرکز مطالعات و پاسخگويي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم به مناسبت عید سعید غدیر خم نرم‌افزار «غدیر» را تولید و منتشر کرد؛ این نرم‌افزار که در کلاس کم‌حجم تولید شده، حاوی 85 پرسش و پاسخ در 9 موضوع است.

 

مجموعه حاضر، پس از بازبینی صدها پرسش و پاسخ در زمینه «غدیر خم» تحت عنوان نرم افزار «غدیر» از بانک سؤالات این مرکز انتخاب شده و بعد از اصلاح برای استفاده در نرم افزار آماده شده است.

 

روند پاسخگویی به شبهات

به گفته روابط عمومی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم، این مرکز با حضور محققان و کارشناسان توانمند و تشکیل گروه‌‌های علمی ـ تخصصی سعی می‌‌کند، پاسخ‌های جامع و متقنی به سؤالات و شبهات پرسشگران ارائه می‌کند.

 

سؤالاتی که به مرکز مطالعات ارسال می‌شود، پس از ارجاع به کارشناسان مربوطه و تهیه پاسخ مناسب، برای تأیید و بازبینی به مدیر و ناظر گروه سپرده می‌شود و در نهایت نیز، معاون پژوهش، پیش از ارسال پاسخ برای پرسشگر، آن را کنترل می‌کند.

 

وجود سه مرحله نظارت، سبب می‌شود امکان هرگونه خطا یا اشتباه در پاسخ دهی به حداقل ممکن برسد؛ در خصوص پاسخ‌های نرم‌افزار، نظارت چهارم هم اعمال می‌شود تا پاسخ ها از کیفیت برتری بهره مند شوند.

 

تفصیل و استناد پاسخ‌ها

پاسخ‌های ارائه شده، با میانگین 3 صفحه، از گستره مطلوبی برخوردار بوده و سعی محققان بر این است که پاسخ هایشان، تمام جوانب سؤال را پوشش دهد؛ به نحوی که ابهامی برای پرسشگر باقی نماند.

 

در پایان هر پاسخ، منابعی مرتبط با سؤال، برای استفاده پرسشگر معرفی شده است؛ همچنین پاسخ‌های تهیه شده، از منابع دست اول و معتبر است که تماماً به صورت مستند ارائه شده است.

 

ویژگی‌های علمی نرم افزار

حجم کم و دانلود رایگان از ویژگی‌های نرم‌افزار مناسبتی غدیر است که برای استفاده عموم در سایت مرکز به نشانی  www.andisheqom.com  قرار دارد./997/پ202/ف

ارسال نظرات