۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۹۵۶۳۸
آیت الله شبستری تأکید کرد؛

تصویب برجام به معنای صلح با آمریکا نیست/ قدرت نظامی ایران رعب و وحشت در دل دشمن ایجاد کرده

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام در میان آحاد ملت، گفت: برجام نباید سبب دودستگی در کشور شود و تصویب برجام به معنای آشتی با استکبار و آمریکا نیست.
آيت‌الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز، در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار داشت: امیدواریم عزاداری برای امام حسین(ع) در کشور سبب تقویت روحیه پرهیزکاری، تقوا و ایثار باشد و سبب ترویج فریضه امر به معروف شود تا جامعه به سعادت دست پیدا کند.

 


وی با اشاره به شرایط منطقه و کشور های همسایه، اظهار داشت: کمک مستشاری ایران بود که سوریه و عراق را به دژی محکم مبدل کرد و از سقوط نجات داد، بسیج مردمی از سوی سرداران و مستشاران ایرانی در عراق و سوریه سبب حفظ این دو کشور شد.

 


آیت الله شبستری با اشاره به شهادت سردار همدانی در جبهه مقاومت سوریه، تصریح کرد: سردار همدانی از مستشاران در سوریه و در خط مقدم مبارزه با جریان سلفی تکفیری داعش بود که بعد از مجاهدت های فراوان در حمایت از مظلومان به شهادت رسید.

 


وی با اشاره به سالگرد ارتحال عالم بزرگ آیت الله مهدوی کنی، خاطرنشان کرد: آیت الله مهدوی کنی از مبارزان انقلابی و فقیهی بصیر بود، وی در طول مبارزات انقلابی و بعد از انقلاب خدمات ارزنده‌ای را که در خور ستایش است به انجام رساند.

 


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به آزمایش موشک دور برد عماد، ابرار داشت: بر اساس آیات قرآن باید با ایجاد رعب در دل دشمن و آمادگی نظامی قدرتمند ظاهر شد، موشک عماد ابتکاری پسندیده بود، این موشک ایرانی بوده و تا لحظه اصابت قابل کنترل است.

 


وی توان نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمن بداند در صورت هر گونه تجاوزی زیر آتش سلاح ها پیشرفته کشور طعم تلخ شکست را خواهد چشید، موشک عماد پاسخی به ادعا های بی اساس دشمنان بود.

 


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر حفظ همدلی و اتحاد میان ملت و مسؤلان، خاطرنشان کرد: مسأله برجام نباید کشور را به سوی تنازع و دو دستگی بکشاند، دودستگی در میان ملت انسجام ملی را دچار خدشه خواهد کرد، ایجاد نزاع چیزی است که دشمن در پی آن است.

 


وی با تأکید بر روحیه استکبار ستیزی و تداوم آن در دوران پسا برجام، تصریح کرد: مبادا جنایات و خیانت های آمریکا به باد فراموشی سپرده شود و بعد از برجام روابط با آمریکا به سوی عادی سازی سوق پیدا کند، رابطه با آمریکا ممنوع است و تصویب برجام بخ معنای آشتی با آمریکا نیست.

 


امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص برجام و نفوذ دشمن در ایران، گفت: هدف دشمن نفوذ در عرصه های مختلف و تغییر سیرت انقلاب و افکار مردم و نخبگان است، نخبگان و مردم باید هوشیار و بیدار باشند و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

 

وی با بیان این‌که همانظور که رزمندگان اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی از کیان اسلامی حفاظت کردند، وظیفه ما نیز حراست از ارزش ها نظام است، افزود: در این نبرد نرم دشمن نیز باید ایستادگی کرد و از کیان اسلامی، ارزش ها و سیرت انقلاب حفاظت کرد./854/201/ب1

ارسال نظرات