۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۹۷۸۰۹
پیش از ظهر امروز؛

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید بهشتی معارفه شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شهید بهشتی با حضور رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.
نهاد رهبري در دانشگاه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شهید بهشتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز دوشنبه چهارم آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 

در این مراسم  حجت‌الاسلام نبوی، مسؤول سابق دفتر نهاد مقام معظم رهبری مورد تجلیل و تکریم قرار گرفت و حکم مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری حجت الاسلام زهبی پور به وی ابلاغ شد.

 

در ابتدای این مراسم طهرانچی، رییس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به نقش و اهمیت حضور حجت الاسلام نبوی در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: با حضور همه جانبه آقای نبوی اهمیت مسجدمحوری به عنوان کانون توسعه فرهنگی مورد توجه بیشتر در دانشگاه قرار گرفت، برپایی نماز جماعت و بزرگ‌ترین مراسم اعتکاف از جمله فعالیت‌های وی در دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

 

رییس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به حضور بیش 900 نفر در مراسم اعتکاف امسال در دانشگاه شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: در مراسم اعتکاف امسال استقبال فراوان و حضور معنوی را شاهد بودیم، همچنین فضای فرهنگی دانشگاه در جهت انجام رسالت بزرگ انبیاء از حضور و برکت حجت الاسلام نبوی در دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام نبوی، رییس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه حضور در میان جمعیت جوانان و دانشجویان از نعمت‌ها و برکات الهی است، گفت: ما با اهل علم و دانشجو ارتباط داریم، در امر تربیت و آموزش ارتباط داریم و این از نعمت‌های الهی است که اگر صبح و شب سپاسگذاری کنیم باز هم کم است.

 

رییس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به فرمایش از امام حسین(ع)، گفت: احتیاج مردم به شما از نعمت‌های خدا است و اگر مردم کاری دارند که شما می‌توانید در خدمت آنها باشید، از نعمت‌های خدا است، بنابر این نباید با بی‌میلی در مقابل خدمت به خلق خدا روبه‌رو شویم.

 

وی با بیان اینکه جوانان از سلامت فطرت برخودار هستند، بیان کرد: جوانان تأثیرپذیری و انعطاف دارند، به دنیا کمتر وابسته هستند و این از نعمت‌های دوران جوانی است، آموزش و پژوهش در دست ما است، اگر کوتاهی کنیم ظلم شده است و باید از این فضا به نحو احسن استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام نبوی با اشاره به سال‌های حضور خود در کردستان گفت: روحانی در دانشگاه باید کار روحانی انجام دهد، نگاه نهاد به روحانی در دانشگاه کار اصل طلبگی است و نباید اصل این موضوع مورد غفلت واقع شود.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام ذهبی‌پور، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به سال‌های حضور خود در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان، گفت: کارکرد ما در دانشگاه طلبگی است و به ما یاد داده شده است تا کار طلبگی انجام دهیم و نهاد در برقراری وحدت در دانشگاه تلاش می‌کند.

 

وی در بخشی از صحبت‌های خود با تقدیر و تشکر از حجت الاسلام نقوی، مسؤول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که کمالات و فضائل ایشان را کسب کنم و از اینکه این فرصت در اختیار من قرار گرفته است خدا را شکر می‌کنم./818/202/ب2

ارسال نظرات