۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۴۲۳
امام جمعه سراب:

استکبار ستیزی مبنای سیاست خارجی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی پیام روز 13 آبان را مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: سیاست خارجی ما باید بر مبنای استکبار ستیزی شکل گیرد.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، روز 13 آبان را روز استکبار ستیزی و مقابله با سلطه گری کشور های مستکبر دانست و اظهار داشت: برگزاری شکوهمند راهپیمایی 13 آبان وظیفه همه اقشار جامعه است.


وی 13 آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: سالروز تسخیر لانه جاسوسی روز راهپیمایی بزرگ است که با توجه به شرایط حساس کشور حضور مردم در این راهپیمایی لازم و ضروری است و شعار مرگ بر آمریکا مایه ابهت و مباهات ایران است.


امام جمعه سراب روز 13 آبان را روز نابودی خانه شیطان عنوان و ابراز داشت: حضور مردم نشان از حمایت از نظام و رهبری است، حضور در این راهپیمایی در حقیقت تداوم بر ارزش های انقلاب و مخابره کرده پیام ایستادگی در آرمان های انقلاب و اسلام ناب محمدی است.


وی با اشاره به روحیه و اندیشه استکبار ستیزی در نظام انقلابی، خاطرنشان کرد: دعوت ایران به مذاکرات در مورد سوریه را ناشی از نیاز دشمن به حضور ایران در مذاکرات است، این اقتدار و تأثیر گذاری در مسائل منطقه و جهان ناشی از اندیشه و روش انقلابی است که شاهد به نتیجه رسیدن آن هستیم.


حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که پیام روز 13 آبان عدم اعتماد به کشور های استکباری است، افزود: با توجه به بد عهدی آمریکا این احتمال وجود دارد که پس از خاموشی قلب راکتور اراک و کاهش اورانیوم غنی شده، از تحریم ها  عقب نشینی نکند و تحریم ها را لغو نکرده و بر آن تداوم بخشد.


وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهور در مورد نحوه اجرای برجام و تاکید ایشان بر تضمین کتبی آمریکا مبنی بر برداشته شدن تحریم ها گفت: در صورتی که بند بند تاکیدات مقام معظم رهبری رعایت نشود و آمریکا بد عهدی کند دولت با شکست بزرگی مواجه خواهد شد.


امام جمعه سراب با بیان این‌که مردم با حضور پرشور خود بار دیگر حمایت خود را از آرمان های انقلاب و امام راحل به نمایش خواهند گذاشت، ابراز داشت: آنچه در سیاست خارجی کشور باید مد نظر باشد شیوه و سبک انقلابی و استکبارستیزی است که پیام 13 آبان این مسأله اساسی است./854/302/ب3

ارسال نظرات