۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۹۹۴۸۲

بازدید رییس سازمان حفاظت محیط زیست از موزه فقه و زندگی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان محیط زیست در جریان بازدید از موزه فقه و زندگی قم وابسته به مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی، تفاهم نامه‌ای را برای همکاری با این مؤسسه امضا کرد.
موزه فقه و زندگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست که در قسمت دیگری از برنامه‌های خود در سفر به قم، از موزه فقه و زندگی وابسته به مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی بازدید کرد.

 

وی ضمن آشنایی با بخش‌های گوناگون موزه فقه و زندگی با حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح زاده رییس مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

 

رییس سازمان محیط زیست ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه مسؤولان و گروه‌های علمی مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی، بر لزوم شناخت دقیق‌تر عناصر جاندار و بی جان طبیعت و حفظ محیط زیست به عنوان یک حکم شرعی تأکید کرد.

 

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح زاده، رییس مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی هدف از برپایی موزه فقه و زندگی را آموزش غیر محسوس احکام دینی به عموم مردم و آشنا کردن طلاب علوم دینی با موضوعات احکام فقهی دانست و بر لزوم بررسی دقیق عناصر جاندار و بی جان طبیعت به عنوان موضوعاتی فقهی برای اعلام حکم شرعی تأکید کرد.

 

پس از بازدید خانم ابتکار از موزه فقه و زندگی و گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح زاده، تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری میان سازمان محیط زیست و مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی به امضا رسید./997/پ202/س

ارسال نظرات