۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۰۰۲۰۴

برگزاری دوره منبع شناسی ویژه طلاب مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد از برگزاری دوره منبع شناسی متون دینی در این مدرسه علمیه خبر داد.
 مدارس علميه خواهران

مهین بیرانوند مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه های علمیه در جهت تربیت نیروی های انسانی رسالت سنگینی بر دوش دارند.

 

وی با بیان این که در مدارس علمیه افزون بر توجه به رشد علمی طلاب رشد اخلاقی آنان از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: طلاب مدارس علمیه باید نمونه بارز اخلاق در جامعه باشند چرا که تربیت اخلاقی از مهم ترین وظایف آنان در آینده است.

 

بیرانوند در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های پژوهشی ویژه طلاب مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد، عنوان داشت: در روزهای آینده دوره منبع شناسی متون دینی برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: دوره منبع شناسی متون دینی اقدامی بسیار مناسب و مؤثر برای طلابی است که در حال تهیه پایان نامه هستند.

 

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد با بیان این که همه طلاب این مدرسه می توانند در دوره ی آموزشی منبع شناسی شرکت کنند، تصریح کرد: حضور طلاب سطح سه در این دوره پژوهشی الزامی است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که 45 نفر از طلاب مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد در سطح سه مشغول تحصیل هستند، افزود: در این دوره ی آموزشی پژوهشی طلاب با شیوه های منبع شناسی و منبع های برتر در جهت انجام فعالیت های فرهنگی پژوهشی آشنا می شوند.

 

بیرانوند در پایان تصریح کرد: دوره پژوهشی منبع شناسی با حضور آقای مهرابی، از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه لرستان برگزار می شود.

 

وی درادامه با اشاره به برنامه های فرهنگی ویژه طلاب افزود: کلاس اخلاق نیز با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه و با حضور همه طلاب مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد برگزار می شود.

 

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد هدف از برگزاری دوره های آموزشی، پژوهشی و اخلاقی را ارتقای سطح علمی، اخلاقی و استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و پژوهشی است./9459/302/ب3

ارسال نظرات