۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۳۰۰۷۰۰
با حضور نماینده آیت الله سیستانی صورت گرفت؛

دیدار و گفت‌و‌گو با طلاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی ضمن حضور در مرکز اسلامی هامبورگ از بخش­های مختلف مراکز اسلامی، مسجد امام علی(ع) این شهر، برنامه­ های مذهبی، چاپ کتب، نشریات اسلامی و نیز از برنامه‌های گفت‌وگو با سایر ادیان و مذاهب بازدید کرد.
حضور نماينده حضرت آيت الله سيستاني در مرکز اسلامي هامبورگ

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه اوّل و دوم نوامبر 2015 ضمن حضور در مرکز اسلامی هامبورگ و دیدار با آیت الله رمضانی امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از نزدیک با فعّالیت‌های مسجد امام علی(ع) هامبورگ آشنا شدند.

 

وی ضمن بازدید از بخش­های مختلف مرکز اسلامی، مسجد امام علی(ع) گفتگوهای صمیمی را با مسئولین برخی از بخش­ها در رابطه با فعالیتهای سالانه مرکز، برنامه­ های مذهبی، چاپ کتب، نشریات اسلامی و نیز برنامه‌های دیالوگ با سایر ادیان و مذاهب داشتند.

 

دیدار و گفت‌و‌گو با طلّاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی عصر روز یکشنبه با حضور در جمع طلّاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ دیدار و گفتگویی صمیمانه را با آنها داشتند. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر ترابی مسئول آکادمی اسلامی آلمان و حوزه علمیه هامبورگ توضیحاتی را در رابطه با سیر فعالیت‌های حوزه از بدو افتتاح و نیز برنامه های آن در سال تحصیلی جدید ارائه نمودند.

 

ایشان همچنین بعد از نماز مغرب و عشا جلسه دیدار و گفت و گویی را با جمعی از شیعیان مقیم هامبورگ از ملیتهای مختلف داشتند.

 

حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی صبح روز دوشنبه نیز با حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه اروپایی علماء و تئولوگ­های شیعه، ضمن ابراز خرسندی از فعّالیت های این اتحادیه، از آن به عنوان یک ظرفیّت بسیار مناسب برای حل مشکلات شیعیان اروپا و نیز تجمّع و تبادل نظر روحانیّون شیعه مقیم اروپا یاد کردند./998/د102/ف2

 

منبع: مرکز اسلامی هامبورگ

ارسال نظرات