۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۳۰۲۴۶۶
مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی لارستان:

همایش 3 ساله‌های حسینی در لارستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی(ع) لارستان گفت: همزمان با نخستین روز از ماه صفر همایش 3 ساله‌های حسینی برای سومین سال متوالی در لارستان برگزار شد.
رقيه خاتون
به گزارش  خبرگزاری رسا در فارس، به یاد دختر سه ساله امام حسین(ع)، همایش سه ساله‌های حسینی در جوار مضجع نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار شد.
 
در این مراسم دختران دو تا سه ساله با حضور در این آستان مقدس و با چادر، همنوا با دختر سه ساله امام حسین(ع) اشک ماتم ریخته و عزاداری کردند.
 
سید یعقوب مصطفوی، دبیر همایش سه ساله‌های حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار رسا اظهار داشت: امروز انجام کار فرهنگی و مذهبی بر روی جوانان و نوجوانان باید از سنین کودکی آغاز شود و برگزاری چنین همایش‌هایی قطعا در رشد فکری و فرهنگی کودکان جامعه تاثیر دارد.
 
وی با بیان اینکه چندی پیش همایش شیرخوارگان حسینی در این آستان برای چندمین سال متوالی برگزار شد که با استقبال کم‌نظیر مردم متدین و مومن لارستان روبه‌رو شد، افزود: حضور چشمگیر مردم لارستان در مراسم‌های معنوی، ما را به برگزاری سومین همایش سه ساله‌های حسینی در این مکان مقدس ترغیب کرده است.
 
دبیر همایش سه ساله‌های حسینی در لارستان با اشاره به مراسم‌های عزاداری ایام ماه در امامزاده میرعلی(ع) لارستان، تصریح کرد: برگزاری مراسم شیر خوارگان حسینی و همایش سه ساله‌های حسینی از جمله محوری‌ترین برنامه‌های ما در ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر است./839/102/ب2
ارسال نظرات