۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۰۸۱۴۱
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در پیامی به همایش سیره علوی:

سبک زندگی علوی نسخه شفا بخش بشریت است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در پیامی با اشاره به شرایط جامعه امروز و گم شدن اخلاق در جامعه، سبک زندگی علوی را نسخه شفا بخش بشریت بیان کرد.
آيت الله صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در پیامی به هفتمین همایش ملی سیره علوی با رویکرد همدلی و همزبانی که در خرم آباد برگزار شد، بر ضرورت ترویج اخلاق مداری در جامعه تأکید کرده است.


در این پیام حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به این که رابطه امام علی(ع) با مردم نمونه کامل همدلی و همزبانی در جامعه است، افزوده است: سبک زندگی علوی نسخه شفا بخش بشریت است.


وی در این پیام با بیان این که جامعه امروز اخلاق در زندگی بشر گم شده است، عنوان کرده است: با تبیین و گسترش سبک زندگی اسلامی و علوی باید اخلاق اسلامی احیا شود.


در این پیام حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بر امیرالمؤمنین مظهر خدا و الگوی کامل خلق خدا، او که در عبادت، سیاست و جهاد با دشمنان کافر، ظالم، منافق و در جوشش مهربانی و عاطفه با توده های مردم و در عدالت بی همتا و در نوازش یتیمان و درماندگان بی نظیر بود، سلام و دورود فرستاده است.


وی در این پیام افزوده است: هموکه در دانش؛ کرسی نشین سلونی و در بینش افشاگر نفاق و فتنه بود و او که شمشیر دوبر علیه تحجّر کور و سکولار، و در مدیریت ممتاز بود وشخصیتی که نهج البلاغه اش اخی القرآن و حاوی بهترین روش در ارائه عرفان، سیاست، اخلاق و تربیت است.


در ادامه این پیام آمده است: علی(ع) در مناجات شعبانیه و دعای کمیلش، خراباتیان جهان را پروانه شمع وجود ساخته است.


حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه پیام خویش به همایش سیره علوی بر مظلومیت بی نظیرش و بر مهجوریت مرام، حکومت داریش سلام و دورود فرستاده است و در ادامه آمده است: سلام بر احیاگران غدیرش به ویژه امام راحل(ره) که پرچم غدیر را به اهتزاز درآورد و بر خلف صالحش امام خامنه ای (حفظه اللّه تعالی) که این پرچم را با اقتدار حفاظت کرد.


در ادامه این پیام آمده است: دورود بی پایان بر مردم ایران که از اعماق جان وسویدای قلوبشان عاشقانه طی این سه دهه و اندی سال با نثار قربانیان فراوان و بذل همه دارایی؛ پرچم غدیر را با مدل ولایت فقیه پاسداری کردند.


دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه پیام خویش از بنیانگذار بنیاد بین المللی غدیر و برگزارکنندگان این همایش ارزشمند، به ویژه دانشگاهیان و رییس محترم ودست اندرکاران دانشگاه پیام استان لرستان در راستای برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی به همایش ملی سیره علوی در لرستان تصریح کرده است: از اینکه موضوع همایش را سیره ی علوی با رویکرد همدلی و همزبانی قرار داده اید دلیل هوشمندی و تعهد ستودنی شما بزرگواران است.


امروز قدرت های استکباری امیرامؤمنین آمده اند
در ادامه این پیام آمده است: در پایان متواضعانه قدردان شما فرهیختگان موالی امیرالمؤمنین (ع) هستم و عرضه می دارم که امروز همه قدرت های استکباری به ویژه شیطان بزرگ به جنگ امیرالمؤمنین (ع)آمده اند و با همۀ امکانات سر آن دارند که ولایت علوی در متن زندگی محقق نشود.


دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه پیام خویش بیان کرده است: امروز روز قیام همه جانبه و مقابله جانانه است که جبهه ولایت غدیر محور این قیام برای حفظ هویت اسلامی است.


در این پیام حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به این که شیطان بزرگ و استکبار جهانی به دنبال کمرنگ کردن است، افزوده است: با تبیین و گسترش معارف اهل بیت(ع) و سیره علمی و عملی امیرالمؤمنین(ع) اهداف دشمن بی نتیجه می ماند.


در پایان این پیام عنوان شده است: امید است در توسعه کیفی و کمّی این حرکت با استمداد از صاحب نظران ، هنرمندان پیان و خیل عظیم جوانان مؤمن به ویژه عالمان حوزوی، فرزانگان دانشگاهی و همه ی اقشار اهل ولایت موفق و مؤید باشید.«الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنا»./9459/203/ب1

والسّلام علیکم و رحمةاللّه و برکاته.

ارسال نظرات