۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۰۸۶۵۳
امام جمعه سردشت دزفول:

اتفاقات نیجریه زمینه آشنایی جهانیان با مذهب تشیع را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به این که کشتار شیعیان معرفی بیشتر و گرایش بیشتر جهانیان به مذهب تشیع را در پی خواهد داشت، گفت: کشتار شیعیان در جهان زمینه ساز ظهور امام زمان و آشنایی جهانیان با مذهب تشیع و اهل بیت است.
کشتار شيعيان نيجريه

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که کشتار شیعیان در جهان افزون بر کمک در گسترش تشیع در جهان، زمینه ساز ظهور امام زمان(ع) است، اظهار داشت: حکومت جهانی آن حضرت گواه بر آگاهی جهانیان از مکتب و فرهنگ تشیع، شیعیان، امام حسین(ع) و آن حضرت می‌باشد که همگی در گرو شیعیان و رواج مکتب تشیع است.

 

وی با اشاره به این که پیش از انقلاب اسلامی بسیاری از کشورهای جهان اطلاعی از مذهب و مکتب تشیع نداشتند، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهانیان با تشیع آشنا و بسیاری از آنها از مکتب و عقاید خود دست کشیده و پس از آشنایی به تشیع گرویده و به تبلیغ آن اقدام کردند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به توطئه های صورت گرفته علیه انقلاب اسلامی و شیعیان و تلاش در بدنام کردن آنها و این که این اقدامات نتیجه عکس داده است، گفت: حادثه 11 سپتامبر در راستای اسلام هراسی و ایجاد تنفر به مسلمانان صورت گرفته اما پس از آن حادثه بنا به گفته های بسیاری از مسلمانان غربی و آمریکایی پرفروش ترین کتاب در غرب و آمریکا قرآن است.

 

امام جمعه سردشت دزفول با بیان این که مردم غرب به دنبال آشنایی با قرآن در راستای معرفی مسلمانان به عنوان تروریسم از سوی سردمداران غربی به تحقیق درباره آراء و افکار مسلمانان پرداخته اند، اظهار داشت: تحقیق و تفحص عمیق قرآن حقانیت تشیع را برای آنها ثابت کرده و کشتار شیعیان در نیجریه، یمن و دیگر نقاط جهان زمینه ساز آشنایی جهانیان با امام حسین(ع)، اهل بیت، تشیع و زمینه ساز ظهور امام زمان(ع) است.

 

حجت الاسلام نصیری با یادآوری خاطراتی از زبان فعالان مبارز انقلابی و این که کشتار شیعیان و رواج تشیع در جهان زمینه ساز ظهور امام زمان(ع) است، گفت: امام خمینی(ره) در آگاهی مردم ایران به مبارزه با رژیم پهلوی و برکناری آن و صدور انقلاب اسلامی در جهان موفقیت آمیز عمل کرده و مرحله سوم بیداری اسلامی امت ها که در این مرحله امام زمان(ع) ظهور خواهد کرد در حال وقوع است.

 

وی با اشاره به تحقق این مطالب و صدور انقلاب اسلامی در جهان و گراییدن بسیاری از جهانیان به تشیع، افزود: مقاومت های صورت گرفته علیه مستکبران و پیدایش گروه های اسلامی و بیداری ملت ها تمام این ها به برکت انقلاب اسلامی است./9456/302/ب1

ارسال نظرات