۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۳۰۹۳۶۰
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

هدف بسیج پیشبرد نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه پایگاه مقاومت بسیج را بستر وحدت نامید و گفت: بسیج در راستای هدف پیشبرد نظام جمهوری اسلامی گام بر می دارد.
ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه شب چهارشنبه با حضور در مراسم افتتاح نخستین پایگاه بسیج شهدای اهل سنت کرمانشاه در مسجد شافعی، با تبریک هفته وحدت بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) محور جهان هستی است و میلاد رسول خدا (ص) زمینه ساز وحدت جهان اسلام است.


سردار ریحانی تصریح کرد: پایگاه مقاومت بسیج بستر وحدت است و همه افراد با سلایق و علایق مختلف را جذب نموده و در راستای هدف پیشبرد نظام جمهوری اسلامی گام بر می دارد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه با تقدیر از زحمات امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و هیأت امنای مسجد شافعی افزود: امید است افتتاح این پایگاه سبب تقویت وحدت میان اهل تسنن و شیعیان شود.


وی با اشاره به سخنانی از امام راحل (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) معتقد بود که حاکم شدن تفکر بسیجی مایه امیدواری دوستان و ترس دشمنان خواهد بود و اقدامات بسیار موثری در راستای نظام صورت خواهد گرفت و هیچ گاه آن کشور و جامعه مورد تهدید دشمنان قرار نمی گیرد.


سردار ریحانی خواستار تشکیل پایگاه مقاومت بسیج برای خواهران اهل تسنن شد و تأکید کرد: امروز نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند که با نگاهی به دوران دفاع مقدس در می یابیم که پا به پای برادران در دفاع از کشور و انقلاب جانفشانی داشتند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ابراز داشت: پایگاه مقاومت بسیج مرکز و محور وحدت و جایگاهی برای اقدامات بسیار مؤثر در جهت انسجام همه جوانان منطقه در همه مباحث فرهنگی، علمی، آموزشی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می آورد.


وی در پایان یادآور شد: در این ایام مبارک بر اساس وصیت امام راحل (ره) که به گسترش بسیج تأکید داشتند یقینا اقتتاح پایگاه بسیج شهدای اهل سنت اثرات و ثمرات بسیار ارزشمندی در این منطقه به دنبال خواهد داشت./857/203/ب2

ارسال نظرات