۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۱۲۳۰۰
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

واژه تکلیف بازیچه بسیاری از نامزدهای مجلس شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه واژه تکلیف از مقدس ترین کلمه ها برای رزمندگان اسلام بود، ولی متأسفانه الان برخی واژه ها گاه عظمت و قداست خود را از دست داده اند و هرکسی که از جای خود بلند می شود برای انتخابات احساس تکلیف می کند.
حجت الاسلام سرايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سرایی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، پیش از ظهر امروز، در جمع مردم شهرستان سراب، گفت: سراب یعنی باز کردن معبر، سراب یعنی سرزمینی که شهدای تخریبی چون علوی را تقدیم انقلاب کرده است.


وی افزود: دفاع مقدس در تاریخ بشریت و امت اسلامی کاملا متمایز از سایر جنگ ها بود که حمله ای همه جانبه برای ضربه زدن به انقلاب تشکیل یافته بود که بسیج مردمی و تفکر امام که در عراق و سوریه جواب می دهد کشور را نجات داد.


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی توانست گردان های مجهز دشمن را به عقب براند خاطرنشان کرد: اخلاص و ایثارو فداکاری و عشق به ولایت دشمن را زمین گیر کرد.


وی با بیان اینکه واژه تکلیف از مقدس ترین کلمه ها برای رزمندگان اسلام بود که با کمال تاسف برخی واژه ها گاها عظمت و قداست خود را از دست داده اند و هر کسی که از جای خود بلند می شود برای اتخابات احساس تکلیف می کند.


حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که فرمانده لشگر در جایگاه فرمانده دسته نقش ایفا کند که در تاریخ دفاع مقدس بی نظیر است.


وی گفت: سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی که خاری در چشم دشمنان اسلام است جمله عجیبی داشت که می گفت؛ در ادبیات فرماندهان دفاع مقدس جنگ، واژه بروید نبود بلکه می گفتند بیایید که رمز پیروزی و عزت و سرافرازی از اینجا شکل گرفت که نشان از جلودار بودن فرماندهان ما داشت.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: اساتید دانشگاه و حوزه فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان و طلاب افسران جنگ نرم هستند خاطرنشان کرد: هرکس قلمی و قدمی می تواند به کار بگیرد و کوتاهی می کند فردای قیامت باید جوابگو باشد.


وی فریاد کذایی الله اکبر داعش در انجام جنایت را ناشی از شبیه سازی هوشمندانه عنوان کرد که در عاشورا از سوی یزیدیان شکل گرفت.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه واژه تکلیف از مقدس ترین کلمه ها برای رزمندگان اسلام بود که با کمال تاسف برخی واژه ها گاها عظمت و قداست خود را از دست داده اند و هرکسی که از جای خود بلند می شود برای اتخابات احساس تکلیف می کند./854/202/ب3

ارسال نظرات