۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۱۲۳۶۷

یادواره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین یادواره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی به میزبانی شهرستان مراغه برگزار خواهد شد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام اباصلت فیضی‌زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه مروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین یادواره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی 15 بهمن ماه جاری در این شهرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان این‌که یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره 15 شهید مدافع حرم استان، شهدای هسته ای و شهید تهرانی مقدم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این یادواره به مدت یک روز همزمان با دهه مبارک فجر در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) مراغه برگزار می شود.


حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به این‌که یادواره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی 15 بهمن ماه جاری به میزبانی مراغه برگزار می شود، افزود: برگزاری این یادواره در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) و جبهه مقاومت اسلامی در برابر نظام سلطه انجام می شود.


به گفته مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه، استان آذربابجان شرقی 15 شهید مدافع حرم تقدیم ولایت فقیه و ائمه اطهار (ع) کرده که سه تن از این شهدای والا مقام از شهرستان مراغه هستند.


گفتنی است، شهیدان محمدرضا فخیمی، عبدالصمد امام پناه و حامد جوانی، محمودرضا بیضایی، وحید نومی گلزار همگی از تبریز، علی کنعانی، امیر لطفی و امین کریمی هر سه از مراغه، محرم علیپور، عباس عبدالهی و روح الله طالبی اقدم هر سه از مرند، محسن فرامرزی کرگان و مهدی علیدوست آلانق از بستان آباد، اسماعیل کریمی اصل از هشترود، حجت اصغر شربیانی از سراب شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی هستند./935/203/ب3

ارسال نظرات