۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۳۱۲۷۰۱

حضور بازیگر کشف حجاب کرده صدای کاشانی‌ها را درآورد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان نسبت به حضور یک هنرپیشه زن کشف حجاب کرده در شهرستان کاشان معترض شد و گفت: حضور چنین افرادی در این شهرستان زیبنده دارالمومنین کاشان نیست.
هنر و سينما

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت ااسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی این شهرستان  قبل از سخنرانی استاندار استان اصفهان به نشانه اعتراض به حضور یک هنرپیشه خانم کشف حجاب کرده در شهرستان کاشان از جای برخواست و گفت: حضور این خانم بازیگر به بهانه نقد فیلم در شهرستان کاشان بی توجهی به اعتقادات مذهبی دارالمومنین کاشان و شکستن قداست ها است.  

 

وی با اشاره به انتخاب واژه دارالمومنین برای شهرستان کاشان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: متأسفانه شب گذشته حضور این خانم کشف حجاب کرده در این شهرستان زیبنده شهر دارالمومنین کاشان نبود.

 

وی افزود: علیرغم تذکرات نماینده ولی فقیه درکاشان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان و نامه نگاری رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کاشان مبنی بر عدم حضور هنرپیشه ممنوع التصویردرکاشان، ایشان برنامه نقد فیلم خود را در مجتمع سینمایی  این شهرستان برگزار کرد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان در جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان اعلام کرد حضور این خانم در کاشان منتفی شده است و قرار شده تنها کارگردان این فیلم برای نقد و بررسی فیلم خود حضور داشته باشد گفت: در عمل چنین اتفاقی رخ نداد و این خانم کشف حجابی برای نقد فیلم خود وارد کاشان شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کاشان گفت: مسؤولان شهرستان در قبال مسؤولیتی که بر عهده  باید مراقب باشند تا شاهد بی توجهی به ارزش ها در شهرستان کاشان نباشیم.

 

حجت الاسلام حسینی یادآورشد: من به عنوان نماینده ائمه جماعات مساجد و هیات مذهبی شهرستان کاشان اعلام می کنم اگر وضعیت بر همین منوال باشد، باید تدابیر دیگری اتخاذ کنیم تا بتوانیم وظیفه خود در کاشان انجام دهیم.

 

گفتنی است، هیئت عاشوراییان کاشان در پی دعوت و حضور یکی از بازیگران زن سینما در کاشان - که پیش از این مبادرت به کشف حجاب و قبح زدایی از حجاب کرده بود - بیانیه ای را منتشر کرد.

 

«فاطمه معتمدآریا» از بازیگران زن سینمای کشور در خرداد ۱۳۸۹ در جشنواره کن بدون حجاب حاضر شد. /1307/پ202/س 

ارسال نظرات