۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۳۱۳۵۸۳
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با تشریح برنامه های اداره اوقاف برای ایام دهه فجر گفت: تبیین اندیشه های امام راحل اصلی ترین محور برنامه های دهه فجر است.
حجت الاسلام سيد محمد باقر حسيني اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر یادآور رشادت ها و تلاش های مردم در به بار نشستن انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه دشمنی مستکبران جهان با ایران دیرینه و همیشگی است تصریح کرد: نباید از هیچ اقدامی در جهت بزرگداشت شأن و منزلت این ایام کوتاهی کرد، تبیین اندیشه های امام راحل از اهداف اصلی برنامه های دهه فجر است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه یادآور شد: در ایام دهه فجر در 19 بقعه متبرکه شاخص در سطح استان آذین بندی صورت گرفته و ایستگاه های صلواتی برپا می شود.


وی افزود: در این بقاع متبرکه علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن کریم، در شب پیروزی انقلاب اسلامی از همه مردم برای حضور در بقاع و سر دادن شعار الله اکبر دعوت بعمل آمده است، برگزاری مسابقات قرآنی نیز از دیگر برنامه های این اماکن مقدس است.


حجت الاسلام حسینی اراکی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای اداره اوقاف و امور خیریه در طول 37 سال پس از انقلاب نیز برپا می شود تا مردم و کارکنان با اقدامات صورت گرفته این نهاد در طی دوران انقلاب تا کنون آشنایی پیدا کنند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و زیارت مزار شهدای استان از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای این ایام است، همچنین پخش سرودهای انقلابی که تداعی کننده دوران انقلاب است در دستور کار قرار دارد.


وی از حضور همه مسؤولان و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد و گفت: حضور همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن لازم و ضروری و بیانگر تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است.


حجت الاسلام حسینی اراکی موقوفات تخصیص یافته پنج سال اخیر را برابر با کل موقوفات از زمان انقلاب تا سال 89 خواند و ادامه داد: در ایام دهه مبارک فجر دو باب مسجد در منطقه میانراهان و سنقر افتتاح می شوند.


وی در پایان ابراز داشت: اداره اوقاف و امور خیریه در سال گذشته موفق به ثبت 73 وقف جدید شد و این امر نشان دهنده اعتماد مردم به این نهاد و تلاش کارکنان و مسؤولان در جهت اجرای امینانه نیات واقفان است./857/203/ب3

ارسال نظرات