۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۵۱۵
امام جمعه موقت کاشان:

دشمن به صورت هدفمند ولایت فقیه را مورد حمله قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این که امام راحل فرمود پشتیبان ولایت فقیه تا به ممکلت شما آسیب نرسد گفت: امروز دشمن ولایت فقیه که مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی ایران است را مورد تهاجم خود قرار داده است.
حجت الاسلام محمد رضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام محمد رضا اسلامی تبار امام جمعه موقت شهرستان کاشان بعد ازظهر امروزدر نماز وحدت نیروهای نظامی و انتظامی و مسؤولین شهرستان کاشان در حسینه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان با تبریک ایام الله دهه فجرو با اشاره به این فرمایش امام راحل که انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود گفت: نقش نور ظلمت زدایی است و هر چقدر نور بیشتر باشد ظلمت زدایی آن نیز بیشتر است تا به انفجار تبدیل شود.

 

وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی انفجار نور بود که تبدیل به سونامی شد گفت: نور انقلاب اسلامی نه تنها تمامی عرصه های کشور را درنوردید بلکه از مرزهای ایران نیز عبور کرد و با گذشتن از منطقه خاورمیانه، تبدیل به بیداری اسلامی برای همه ملت های مستضعف جهان شد.

 

وی، ازظلمت جهل، ولایت طاوغوتیان، ذلت حاکمان ایران در برابر دشمن و به ذلت کشیدن ملت ایران، خود باختگی مقابل غرب، تفکر ما نمی توانیم، وابستگی در همه عرصه ها، سلطه دشمن بر سرنوشت کشور،سلطه دشمن بر منابع ملت، منزوی بودن ملت در دنیا، تفرقه و ترسو بودن مقابل آمریکا و اسرائیل و غرب را جمله ظلمت هایی نام برد که رژیم طاغوتی پهلوی بر کشورایران حاکم کرده بود.

 

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین، تحقیر جامعه بانوان، غفلت ملت و فرو بردن ملت در خواب غفلت، تقسیم امکانات کشور برای مناطق خاص، بی تفاوتی درجامعه، بی اعتمادی و سوء ظن مردم به یکدیگر، فساد درجامعه توسط سران کشورو به حاشیه بردن دین را از دیگر ظلمت هایی نام بردکه رژیم طاغوت بر کشور حاکم کرده بود.

 

وی یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی، جهل تبدیل به آگاهی و بصیرت شد، حکومت طاغوت تبدیل به حکومت صالحان و ولایت فقیه، ذلت تبدیل به عزت واقتدار، خود باختگی تبدیل به شخصیت، تفکر ما نمی توانیم به خود باوری در همه عرصه ها، وابستگی تبدیل به استقلال و خودکفایی، سلطه دشمن برکشور تبدیل به تسلط ملت بر سرنوشت خود، منزوی بودن ملت تبدیل به حضور موثر در عرصه های جهانی، سلطه دشمن بر منابع ملت تبدیل به تسلط ملت برمنابع ثروت و همچنین تفرفه تبدیل به وحدت شد و وحدت عامل پیروزی انقلاب و ادامه انقلاب شده است.

 

امام جمعه موقت شهرستان کاشان یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ترسو بودن ملت تبدیل به یک ملت شجاعی شد که بدون هراس از ابرقدرت های جهل توانست طبل توخالی ابرقدرت های جهان را درهم شکسته به طوری که امروز هیچکدام از ملت های جهان وحشتی از آمریکا ندارند.

 

با استفاده از کُدهایی امام راحل می توان از تمامی عرصه ها و پیچ و خم ها و فتنه ها عبورکرد

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با اشاره به کُدهای امام راحل برای ادامه راه انقلاب و پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: ما امروز با استفاده از کُدهایی که امام راحل دادند می توانیم در تمامی عرصه ها و پیچ و خم ها و فتنه ها راه را پیدا کنیم.

 

امام جمعه موقت شهرستان کاشان یکی از کُدهای امام راحل برای پیدا کردن راه در فتنه ها گفت: امام راحل می فرماید هرکجا را که دشمن بمباران می کند، از آنجا حمایت و آن را تقویت کنید و هرکجا را دشمن هدف قرار داد در آنجا حاضر باشید و از آن دفاع کنید.

 

وی با اشاره به این که امام راحل فرمود پشتیبان ولایت فقیه تا به ممکلت شما آسیب نرسد یاد آورشد: امروز دشمن ولایت فقیه را که مهمترین ارکان نظام اسلامی ایران است بمباران می کند.

 

ولایت فقیه و بسیج و سپاه و وحدت ملت ایران توسط دشمن بمباران می شود

حجت الاسلام اسلامی تبار یادآور شد: امروز دشمن یکی از جاهای دیگری را که هدف بمباران خود قرارداده است وحدت ملت ایران است تا با از بین بردن عامل پیروزی انقلاب اسلامی به اهداف خود برسد، بنابراین از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد تفرقه شود باید پرهیز کرد.

 

وی همچنین بمباران انتخابات را یکی از اهداف دیگر دشمن اعلام کرد و با اشاره به این که دشمن درهمه انتخابات توطئه کرده است گفت: دشمن امروز نیز برای دو انتخابات مهم پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش می کند تا حضور مردم در انتخابات کم رنگ شود و افرادی رای بیاورندکه در خط دشمن قراردارند.

 

امام جمعه موقت شهرستان کاشان از حضور همگانی درانتخابات و انتخاب کاندیداهایی که مورد غضب دشمن است را مهمترین وظیفه امروز ملت ایران دانست و گفت: دشمن امروز سپاه و بسیج و شورای نگهبان را به شدت بمباران می کند و از ابتدای انتقلاب تا کنون این نهاد را مورد هدف خود قرارداده است تا با تضعیف آن راه نفوذ را برای خود هموار کند.

 

وی با بیان این که، امروز دشمن سپاه پاسداران و بسیج را در لیست ترورریست ها قرار داده است و مورد حمله شدید خود قرار است گفت: ما باید از بسیج و سپاه دفاع کنیم چرا که سپاه از ابتدای انقلاب تا به امروز به ویژه در بازداشت سربازان نیروی دریایی، آمریکا به شدت تحقیرکرده است.

 

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: هرکاری که دشمن با آن مخالف می کند شما بایدآنجا حاضر و دفاع کنید و اگر این کُد امام راحل را دریافت کرده باشیم در همه توطئه ها و پیچ و خم ها و افت و خیزها می توانیم پیروز باشیم و راه شهدا و انقلاب را ادامه دهیم.

 

شایان ذکراست، در نماز وحدت امروز نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستان کاشان از کتاب ‹‹سرو قامتان خدمت›› شمل وصیت نامه های 44 شهید کارمند شهرستان کاشان توسط بسیج ادارات امام رضا(ع) ناحیه مقاومت بسیج کاشان رونمایی شد./1307/202/ب3

ارسال نظرات