۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۳۱۶۰۸۸
کارشناس مسائل مذهبی:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده ولایت‌مداری مردم است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مذهبی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22بهمن نشان دهنده ولایت مداری مردم است، گفت: حضور در این راهپیمایی علاوه بر ولایت‌مداری نشان دهنده وحدت، یک دلی و یک رنگی مردم است.
راهپيمايي 22 بهمن

خانم حقیقی، کارشناس مسائل مذهبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با لازمه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22بهمن و انقلاب اسلامی گفت: حضور در این راهپیمایی نشان دهنده ولایت مداری و ولایت پروری مردم است و علاوه بر آن نشان دهنده وحدت، یک دلی و یک رنگی مردم است.

 

این کارشناس مذهبی افزود: باید برای این حضور شکر خدا را به جا آورد و حضور مردم در راهپیمایی حجت را بر مسؤولان تمام کرد. وی بیان کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن مسئولان وظایف سنگینی را نسیب به ملت ایران بر عهده دارند و لحظه ای هم نباید از انجام وظیفه خود کوتاهی کنند.


حقیقی تأکید کرد: ملت بزرگ ایران با تلاش و مجاهدت و صبر و بردباری در برابر سختی ها، ناملایمات و ستم پادشاهان، برای رسیدن به آرمان‌های خود و تحقق شهار استقلال آزادی جمهوری اسلامی مبارزه کردند و شهیدان را تقدیم کرد و خداوند نیز به وعده خود عمل کرد و رحمت و نصرت خود را ارزانی کرد.


این کارشناس مذهبی ادامه داد: انقلاب یعنی دگرگونی و تحولی درونی که به برون برسد؛ از این رو در جامعه اگر قواعد و قوانین و مناسبات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به سمت آرمانی خاص از ریشه متحول و مبدل شوند گویند در آن جامعه انقلاب رخ داده است که ممکن است این انقلاب در عرصه های مختلف باشد./972/303/ب2

ارسال نظرات