۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۱۶۳۱۳
امام جمعه بابل:

مجلس خبرگان تقویت کننده جایگاه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به جایگاه رفیع و اثرگذار مجلس خبرگان رهبری برای تقویت جایگاه ولایت فقیه، گفت: باید افراد با تجربه و دارای سابقه وفادارانه به انقلاب و ولایت در مجلس خبرگان حضور پیدا کنند.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بابل با اشاره به اهمیت بصیرت در بین افراد جامعه گفت: بی بصیرتی انسان را به هلاکت می کشاند زیرا بسیاری از افرادی که در مقابل اولیای الهی و پیامبران ایستادگی کردند، افراد بی بصیرت بودند.

 

وی افزود: بصیرت راه نورانی حق را در میان غبارهایی که شیاطین در فضای جامعه ایجاد می کنند، پیدا می کنند و بی بصیریت انسان را به هلاکت می کشاند.

 

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیاء و الزهرای بابل به اهمیت نمازجمعه از نگاه اسلام پرداخت و خاطرنشان کرد: آنهایی که خالصانه و برای کسب رضای الهی به سمت نمازجمعه بیایند، خداوند به برکت این روز و عمل نورانی نمازجمعه گناهان آنان را می بخشد.

 

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: راهپیمایی22بهمن امسال نسبت به سالهای قبل افزایش چشم گیرتری داشت و به رغم همه معضلات و مشکلات، مردم روز به روز دلداگی و وفاداری مردم به نظام اسلامی بیشتر نشان می دهند.

 

حجت الاسلام روحانی راهپیمایی22 بهمن را دشمن شکن و تقویت کننده نظام در مقابل توطئه های دشمنان دانست و ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان یکپارچگی و انسجام ملی برای حمایت از نظام اسلامی در مقابل انواع تهدیدهای دشمنان است.

 

امام جمعه بابل با انتقاد از صدا و سیمای استان به خاطر انعکاس ضعیف حضور مردم بابل در راهپیمایی 22 بهمن امسال، تاکید کرد: متأسفانه به موازات حضور باشکوه مردم بابل حق مردم در انعکاس حضور آنان در رسانه استانی و ملی به نمایش گذاشته نشد و این موضوع انتقادهای زیادی را در میان مردم ایجاد کرد.

 

استاد حوزه علمیه با درخواست از مدیرکل صدا وسیمای استان در خصوص توجه بیشتر به این شهرستان، افزود: از مدیریت جدید صدا و سیمای استان درخواست دارم که نگاه مناسبی به این شهرستان داشته باشند و شانیت و جایگاه این مردم نادیده انگاشته نشود.

 

وی با اشاره به آغاز تبلیغات رسمی انتخابات خبرگان رهبری، تصریح کرد: باید افراد با تجربه و دارای سابقه وفادارانه به انقلاب و ولایت در مجلس خبرگان حضور پیدا کنند.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این مطلب که نمایندگان مجلس خبرگان باید حامی جایگاه ولایت فقیه و تقویت کننده این جایگاه رفیع باشند، اظهار داشت: باید با بصیرت و چشمی باز کاندیداهای خبرگان رهبری را بشناسیم وانتخابی آگاهانه داشته باشیم.

 

وی با تشریح برخی توطئه های دشمنان برای نفوذ در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است مجلس خبرگان رهبری را در تسخیر خود قرار بدهد.

 

امام جمعه بابل ضمن تاکید بر این مطلب که دشمنان نظام اسلامی سرمایه گذاری زیادی را برای هدفق قرار دادن جایگاه ولایت فقیه تدارک دیدند، گفت: بزرگترین ننگ این است که نمایندگانی در مجلس خبرگان رهبری حضور پیدا کنند، که صدای دشمن در این مجلس باشند.

 

وی با انتقاد از برخی از برنامه های اجرا شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل در قالب جنگ شادی، افزود: متأسفانه به بهانه جنگ شادی در دهه فجر فضایی گناه آلود و دارای صحنه های مبتذل برگزار شد که شایسته این شهرستان که به نام دارالمومنین لقب گرفته است، نیست.

 

حجت الاسلام روحانی با تذکر درخصوص شکسته شدن حریم اسلامی خطاب به شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل، تصریح کرد: چرا این صحنه های گناه آلود جگر خراش و تلخ با پولهای بیت المال صورت می گیرد و باز هم نصیحت می کنم که حریم اسلام را در برنامه رعایت شود.

 

وی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق و عصبانیت آل سعود و آمریکا از این فتوحات، ادامه داد: جبهه مقاومت پس از 3 سال امروز روند رو به رشد همراه با پیروزی های خیره کننده ای را به دست می آورد.

 

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که معادلات در منطقه با قدرتمند تر شدن مقاومت پیش می رود، گفت: تهدید آل سعود برای حضور مستقیم نظامی در سوریه شمارش معکوس نابودی رژیم خبیث سعودی را به صدا در خواهد آورد./1313/201/ب3

ارسال نظرات