۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۳۱۶۴۰۹
امام جمعه ریگان:

حضور مردم در انتخابات همچون 22 بهمن پرشور و حماسی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ریگان با بیان این‌که ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران با حضور خود در روز 22 بهمن موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شدند، گفت: این ملت مقتدر بار دیگر با حضور در انتخابات هفتم اسفند در سرنوشت کشور نقش‌آفرینی خواهند کرد.
امام جمعه ريگان

حجت‌الاسلام علی رنجبرنژاد ماهانی، امام جمعه ریگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با تشکر از حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: بزرگ‌ترین رویداد انقلاب، راهپیمایی 22 بهمن است و از حضور حماسی و دشمن‌ شکن ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم ریگان تقدیر و تشکر می‌کنم.


وی بیان کرد: ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران یک ‌بار دیگر با همین حضور و صلابت و اقتدار خود در انتخابات هفتم اسفند شرکت و در سرنوشت کشور نقش‌آفرینی می‌کنند؛ و حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و پایبندی مردم به انقلاب را نشان داد و به جهانیان ثابت کرد که این انقلاب به واسطه حضور باشکوه مردم در تمام صحنه‌ها ماندگار شده است.


امام جمعه ریگان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مانند خورشید عالم تابی است که تمام دنیا و حیات بشر را از شرق تا غرب عالم متوجه خود ساخته است و امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین هنرمندی بود که با توکل به خدا و نصرت الهی و شجاعت و با اصرار بشریت و دین توانست بزرگ‌ترین قدرت را ساقط و ثابت کند.


حجت الاسلام رنجبرنژاد ماهانی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها به خیال خودشان در پسابرجام گفتند ما نفوذ می‌کنیم و از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کاسته می‌شود، شعارهای اصیل و ناب انقلاب که ریشه در اعتقادات مردم دارد را تغییر می‌دهیم؛ اما هر کجا که نظام و انقلاب به حضور مردم نیاز داشته است مردم سنگ تمام گذاشته‌اند و در خط مقدم بوده‌اند.


وی خطاب به مسؤولان افزود: باید دست این مردم را با افتخار بوسید و شبانه ‌روز برای آنها خدمت کرد و امروز تنور گرم انتخابات نباید برای کسب قدرت و جلب رضایت بیگانگان و زورآزمایی و دوگانگی بین جامعه و ملت باشد و انتخابات باید در راستای خدمت بی‌منت و صادقانه در راه ارزش‌‌های ملی و انقلابی باشد.


امام جمعه ریگان ابراز کرد: باید نماینده‌ ای که انتخاب می‌کنیم ویژگی‌ها را از نظر مقام معظم رهبری داشته باشد و امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهداست و امروز انتخابات، نظام و انقلاب را بیمه می کند.

 

حجت الاسلام رنجبرنژاد ماهانی یادآور شد: امتحان پس‌داده‌های انقلاب و ولایت و امتحان پس‌داده‌های فتنه 88 که خوب درخشیدند اینها ضریب اطمینانشان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به مراتب از دیگران بیشتر است.


وی اضافه کرد: همه خوبند اما کسی که امتحان پس داده است ضریب اطمینانش بیشتر است، زیرا دشمن نمی تواند در او نفوذ کند و مردم باید اشخاص اصلح را انتخاب کنند و ما کسی را متهم نمی کنیم.

 

امام جمعه ریگان گفت: راهپیمایی 22 بهمن راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است و مردم ایران به پاس احترام خون شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و خلف صالحش حضرت آیت الله خامنه ای این بار نیز در صحنه خوش درخشیدند./9709/302/ب2

ارسال نظرات