۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۲۱۲
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت ساخت مدرسه در مناطق محروم لرستان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت معلمان و تحصیل دانش آموزان مناطق محروم در کانکس ها، گفت: باید ساخت مدرسه در این مناطق مورد توجه قرار گیرد.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی بعدازظهر امروز در دیدار خیران مدرسه ساز لرستان، گفت: حضور خیران مدرسه ساز در استان توفیقات خوبی داشته است.

 

وی با بیان این که فعالیت و اقدام خیران مدرسه ساز در لرستان و کمک در عرصه تعلیم و تربیت بسیار چشمگیر است، افزود: انتظار می رود در مدارس ساخت نمازخانه نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به تغییر کاربری نمازخانه مدارس به آزمایشگاه و دیگر کاربری ها تأکید کرد: برای جلوگیری از این اقدام در نمازخانه ها محراب درنظر گرفته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به موفقیت خیران مدرسه ساز در این عرصه در استان لرستان عنوان داشت: رمز موفقیت خیران وجود انسجام خوب بین اعضا این مجموعه بوده است.

 

وی در ادامه با قدردانی از زحمات خیران مدرسه ساز در لرستان اظهار کرد: کار خیرین مدرسه ساز همراه با برکت بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان وجود اخلاص در کار خیران را عامل مهمی در جهت برکت کار خیران مدرسه ساز استان بیان کرد.

 

وی در ادامه کار خیران مدرسه ساز را مقدس دانست و افزود: افراد خیر از رنگ الهی برخوردارند و اقدامات آن ها مایه افتخار نظام است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که در برخی مناطق محروم و روستایی دانش آموزان در کانکس هایی مشغول تحصیل هستند، گفت: ضرورت دارد در این مناطق اقدام به ساخت مدرسه شود.

 

وی با تأکید بر این که باید بتوان خیران مدرسه ساز را در مناطق عشایر نشین فعال کرد، تصریح کرد: در این راستا آموزش و پرورش استان باید مناطق عشایر نشین را شناسایی کرده و در این مناطق ساخت مدارسی خوب مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: در مناطق محروم افزون بر مدارس باید ساخت مجتمع های دیگری همچون مراکز درمانی و مساجد نیز مورد اهمیت قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر درنظر گرفتن مشکلات معلمان در مناطق محروم گفت: نباید مشکلات معلمانی که در کانکس هایی کوچک که بخشی از آن برای تحصیل دانش آموزان و قسمتی برای محل خواب معلم در نظر گرفته می شود نادیده گرفته شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات