۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۳۱۷۸۷۸
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان:

عاملان فتنه باید از مردم عذرخواهی کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: ضربه‌هایی که در فتنه به کشور زده شد روند رو به جلو کشور را دچار مشکل کرد و باید کسانی که عامل شکل گیری فتنه شدند از مردم عذرخواهی کنند.
خيام نکويي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید مجتبی خیام نکویی، عصر امروز در نشست هم اندیشی انتخاباتی در دانشگاه اصفهان، با اشاره به رشد معضلات و مشکلات فرهنگی در کشور گفت: رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات فرهنگی کشور به نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ اشاره کرده اند.

 

وی با اشاره به پیوستگی و ارتباط حوزه‌های مختلف به یکدیگر، مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی را ریشه دار در دیگر حوزه‌ها دانست و تصریح کرد: بدون توجه داشتن و برطرف کردن مشکلات دیگر حوزه‌ها نمی‌توان مشکلات فرهنگی را برطرف کرد، در زمینه معضلات اجتماعی نمی‌توان از موضوع اشتغال غافل شد.

 

خیام نکویی در ادامه خاطرنشان کرد: نسل جوان یک ظرفیت ویژه و ارزشمند و بسیار مرثر برای کشور هستند که باید به خوبی از توانمندی‌های آنان استفاده کرد، بخشی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد حاصل عدم استفاده از توانمندی‌های نسل جوان است، موضوع اشتغال نسل جوان مسأله‌ای بسیار حائض اهمیت است که می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی اجتماعی را برطرف کند.

 

نامزد منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان نبود اشتغال را ریشه و علت اصلی بسیاری از مشکلات فرهنگی ارزیابی کرد و گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی جامعه را واکسینه و مصون می کند، بالا بردن سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه یکی از راهکارهای مناسب جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کشور است.

 

وی جمهوری اسلامی را مظهر مردم سالاری دینی ذکر کرد و افزود: یکی از ملاک‌های مردم سالاری در کشور حضور مردم در انتخابات است، هرکسی که دلسوز کشور و سرنوشت کشور است باید در انتخابات شرکت کند، به صورت میانگین هرسال یک انتخابات سالم در کشور برگزار شده است که نشان دهنده مقبولیت کشور از سوی ملت دارد.

 

خیام نکویی آسیب‌ها و صدمات فتنه سال 88 را جبران ناپذیر دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب جامع‌ترین بیانات را پیرامون فتنه سال 88 بیان فرمودند، اتفاقاتی که در فتنه سال 88 رخ داد تا سال‌ها قابل جبران نیست، ضربه‌هایی که در فتنه به کشور زده شد روند رو به جلو کشور را دچار مشکل کرد و باید کسانی که عامل شکل گیری فتنه شدند از مردم عذرخواهی کنند./1304/202/ب1

ارسال نظرات