۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۱۷۹۹۲
امام جمعه رفسنجان:

دشمنان اسلام پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی را آزمایش می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان با بیان این که دشمنان اسلام همیشه پایبندی مردم را نسبت به نظام آزمایش و محاسبه می کنند، گفت: انتخابات امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است.
حجت‌الاسلام عباس رمضاني پور ، امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: رأی مردم سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود و رهبر فرزانه انقلاب در این راستا فرمودند « هر رأی تیری بر قلب وچشم دشمن است» و بدون شک مردم همیشه پشتوانه نظام بودند و هستند و حضور در راهپیمایی 22 بهمن گویای این واقعیت است و مردم نیز در عرصه انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.


وی با بیان این که دشمنان اسلام همیشه پایبندی مردم را نسبت به نظام آزمایش و محاسبه می کنند، بیان کرد: انتخابات امسال ازحساسیت بیشتری برخوردار است، وانتخابات مجلس شورای سلامی و مجلس خبرگان رهبری، که دشمنان بر روی این انتخابات برنامه ریزی کرده بخصوص انتخابات خبرگان رهبری و بر روی شخصیت های برجسته و ممتاز نظام که به مواضع رهبر حکیم انقلاب نزدیکتر هستند حتی با نام بردن اسم بیشتر روی آنان سرمایه گذاری می کند و اعلام کرده که مردم به آنان رأی ندهند.


امام جمعه رفسنجان ادامه داد: دشمنان در استان های مختلف از جمله تهران، قم، خراسان رضوی، فارس، خوزستان و کرمان با نام بردن شخصیت های برجسته که بازوان رهبری به شمار می آیند برنامه ریزی کرده که در استان کرمان به شخصیت برجسته آیت الله سید احمد خاتمی مانور داده است و در حقیقت این شخصیت ها خارچشم دشمنان ما محسوب می شوند، و دشمنان از چنین اشخاصی ضربه خورده اند و می دانند آنان بازوان رهبری هستند.

 

حجت الاسلام رمضانی پور تصریح کرد: اما مردم ایران اسلامی بسیارفهیم هستند و می دانند هر آنچه را که دشمنان تخریب می کنند مردم روی آن حساب نمی کنند و رأی خود را خواهند داد وحمایت واقبال خود را در این راستا بیشتر خواهند کرد.


وی یادآور شد: از سوی دشمنان نیز به ورود برخی از افراد تاکید دارند وتبلیغ می کنند که به این افراد رأی بدهید و این یعنی نفوذ و دشمن از این راه می خواهد به ایران نفوذ پیدا کند اما مردم ایران بسیار آگاه و بصیرهستند که به چنین افرادی رأی ندهند چون دشمنان به آنان چشم امید بسته اند و مردم باید در جای جای ایران اسلامی بخصوص مردم استان کرمان به این امر توجه بیشتری کنند.

 

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند باید به پشت این لیست ها توجه کرد که چه افرادی این لیست ها را تنظیم کردند آیا پشت سر انان انسان های مومن انقلابی و دلسوز هستند یا این که از اصحاب فتنه بودند و آنان تلاششان در ایجاد فتنه انگیزی در جامعه بوده است و اگر چنین افرادی انتخاب شوند آنان نیز فتنه انگیز خواهند بود.


وی تأکید کرد: مردم باید افراد شایسته مومن وانقلابی را انتخاب کنند وحتی افرادی که کمتر انقلابی هستند را نباید انتخاب کرد و کسانی که با ولایت زاویه داشتند را نباید مورد انتخاب مردم باشند .


امام جمعه رفسنجان با بیان این که در استان کرمان بیش از 2 میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، افزود: مردم کرمان نیز همچون سایر مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در انتخابات حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.


حجت الاسلام رمضانی پور عنوان کرد: طبیعی است که هر چیز گرانبها دشمن دارد، بنابراین دشمنان ایران اسلامی در خارج از مرزها توطئه‌هایی علیه این کشور روا می‌دارند و در داخل ایران نفوذی‌هایی را تربیت کرده‌اند، لذا باید هوشیار باشیم تا دشمن از کشور اسلامی ایران سوء‌استفاده نکند.


وی بر رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید کرد و گفت: باید از زیاده ‌روی و اسراف در امر تبلیغات جلوگیری کرد که در این صورت جوابگو نیست، وامیدواریم در سایه همدلی و همزبانی انتخاباتی سالم و پرنشاط در جامعه برگزار شود و نمایندگان اصلح به مجلس راه پیدا کنند./9709/302/ب3

ارسال نظرات