۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۲۰۹۳۵
از سوی مدیریت منابع انسانی مسجد جمکران؛

کارگاه آموزشی آسیب‌های فضای مجازی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین کارگاه آموزشی آسیب شناسی فضای مجازی ویژه خانواده، کارکنان و خادمان خانم مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
فضاي مجازي

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین کارگاه آموزشی آسیب شناسی فضای مجازی با موضوع امنیت در فضای مجازی و حریم خصوصی در شبکه اجتماعی و همچنین راهکارهای مدیریت رسانه ویژه خانواده، کارکنان و خادمان خانم مسجد مقدس جمکران در این مکان مقدس برگزار شد.

 

این دوره آموزشی در دو قالب دو کارگاه برگزار شد که در کارگاه اول خانواده‌ها با تهدیدها، ناامنی‌های موجود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و به بررسی شبکه‌های ماهواره‌ای، تاثیر رسانه بر تربیت کودک، تخریب اعتقادی رسانه‌ها، جایگاه رسانه در جهان و تأثیر منفی رسانه بر زندگی پرداختند.

 

در دومین کارگاه راهکارهای مدیریت رسانه با آسیب شناسی رسانه‌های نوین، فضای مجازی و نحوه‌ی مدیریت آن در خانواده‌ها آموزش داده شد.

 

همچنین در کارگاه دوم آسیب شناسی در فضای مجازی، اصول زنجیره‌ای مدیریت رسانه در خانواده با 10 اصل مسئولیت پذیری والدین و فرزندان، حاکمیت قوانین خدا و قوانین رسانه، مدیریت نیاز، مکان، محتوا و ابزار، آموزش و آگاه‌سازی فرزندان، مربیان و والدین، الگو سازی، ایمن‌سازی، همراهی، تدریج و استمرار، جایگزین‌سازی، اقتدار همراه با اعتماد به نفس و صمیمیت و مهربانی به حاضرین در این کارگاه برای شرکت کنندگان تبیین شد./907/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات