۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۳۲۱۹۳۹
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

بصیرت و درک عمیق دغدغه های رهبری از ویژگی های آیت الله علم الهدی است

خبرگزاری رسا ـ در پیام تبریک حجت الاسلام سعیدی به آیت الله علم الهدی آمده است که اعتقاد به آرمان های انقلابی و در رأس آن ولایت فقیه، دلسوزی نسبت به نظام و کشور، بصیرت و عمق دینی و سیاسی و درک عمیق دغدغه های رهبری، ویژگی هایی هستند که جناب عالی را به عنوان یک چهره شاخص و تأثیرگذار در کشور معرفی می کند.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی، انتصاب آیت الله علم الهدی به نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی را تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

محضر مبارک حضرت آیت الله علم الهدی (دامت برکاته)

 

نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محبوب شهر مشهد مقدس

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی موفقیت ها و دستاوردهای خود را همواره مدیون علما و فعالین عرصه های مختلف علمی اجتماعی و سیاسی می باشد که با تدبیر مناسب و بهره گیری شایسته از داشته های دینی مذهبی و مردمی در تنگناها و عرصه های متفاوت پیش رو و با اتکال به قدرت لایزال الهی، در سایه رهنمودها و فرمایشات مدبرانه و ولایی رهبر عزیزمان، روشن کننده مسیر صحیح حرکت جامعه شده اند.

 

سابقه درخشان جناب عالی در طول سال های قبل و پس از انقلاب و نیز پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قرار دادن آن به عنوان یکی از مهم ترین اصول زندگی پر برکت تان، اعتقاد به آرمان های انقلابی و در رأس آن ولایت فقیه، دلسوزی نسبت به نظام و کشور، بصیرت و عمق دینی و سیاسی و درک عمیق دغدغه های رهبری، ویژگی هایی هستند که جناب عالی را به عنوان یک چهره شاخص و تأثیرگذار در کشور معرفی می کند.

 

بر خود لازم دانستم انتخاب شما را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جامعه اسلامی ارج نهاده و ضمن تبریک به خاطر این انتخاب به جنابعالی، سلامتی و توفیق روزافزون شما را از خدای متعال مسألت نمایم.

 

امید است در پناه مولای رئوف مان، آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و فرزند گرانقدرش، قطب عالم امکان، امام زمان (ارواحنا فداه) و با تأسی از رهنمودها و فرامین حکیمانه و داهیانه ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری، در اجرای این مأموریت سنگین مثل گذشته موفق و ان شاء الله موجبات خشنودی خدای متعال و اولیای الهی، هدایتگری شایسته برای مردم انقلابی، ولایتمدار و بسیجی استان خراسان رضوی باشید./820/د102/ج1

ارسال نظرات