۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۲۲۱۸۷
به دلیل نبود امکانات؛

مدرسه علمیه رضوی الشتر از پذیرش طلبه محروم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر گفت: به دلیل نبود امکانات مدرسه علمیه رضوی الشتر در سال تحصیلی جدید از پذیرش طلبه محروم است.
حوزه علميه

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه از سال 1390 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان این که هم اکنون 40 طلبه در سطح یک حوزوی مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: به دلیل نبود امکانات رفاهی و آموزشی به مناسبت سال تحصیلی آینده این مدرسه از پذیرش طلبه جدیدالورود محروم است.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان این که ساختمان مدرسه علمیه رضوی الشتر استیجاری است، افزود: فضای اداری و آموزشی این مدرسه شامل 7 اتاق درس و یک دفتر است.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی مسؤولان مشکلات مدرسه علمیه رضوی الشتر برطرف شود و شاهد رشد روز افزون سطح علمی مدارس شویم.

 

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر در ادامه با بیان این که مدارس علمیه ظرفیت عظیمی در زمینه پرورش طلاب توانمند و نخبه هستند، گفت: باید ظرفیت مدارس را ارتقا داد.

 

وی با بیان این که طلاب مدرسه علمیه الشتر از توانمندی و استعداد بالایی برخوردارند، عنوان کرد: در مدارس علمیه اخلاق مهم تر از تحصیل است.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان این که اخلاق رمز موفقیت یک طلبه است، بیان کرد: برای رسیدن طلاب به سطح علمی بالا باید در درجه نخست از نظر اخلاقی پرورش یابند.

 

وی اخلاق مداری را مهم ترین لوازم طلبگی خواند و خاطرنشان کرد: اخلاق مداری مهم ترین عامل موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ و اصلاح جامعه است./9459/302/ب1

ارسال نظرات