۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۲۴۲۴۹

امضای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن و مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ عقد تفاهم‌نامه رسمی و تشکیل کمیته مشترک برای تأمین بخشی از مسکن روستایی و شهری طلاب بین مرکز خدمات و بنیاد مسکن صورت گرفت.
مسکن

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی ظهر امروز، با خداپور مسؤول مسکن طلاب این مرکز و مهندس باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دیدار و برای عقد تفاهم‌نامه رسمی و تشکیل کمیته مشترک برای تأمین بخشی از مسکن روستایی و شهری طلاب به توافق رسیدند.


حجت الاسلام موسوی با تبریک آغاز سال نو و انتصاب مهندس باباپور به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن استان، گزارشی از فعالیت مسکن طلاب استان ارائه و در مورد شورای سیاست گذاری مسکن طلاب استان به ریاست استاندار و عضویت مدیرکل بنیاد مسکن، توضیحاتی را بیان کرد.


وی همچنین خواستار تعامل و همفکری بیشتر دو مجموعه در ارائه خدمت به طلاب و روحانیان این استان شد و افزود: در راستای تأمین مسکن طلاب فعالیت های بسیاری صورت گرفته است که با همکاری این دو مجموعه می تواند بهتر و بیشتر در زمینه مسکن طلاب خدمت رسانی کرد.


خداپور مسؤول مسکن طلاب مرکز خدمات استان، گزارشی از تعامل و همکاری دو مجموعه و خرید تعدادی از واحدهای بنیاد مسکن در شهرستان‌های هریس، ورزقان و ملکان ارائه کرد و خواستار رفع مشکل متقاضیان شهرستان‌های بستان‌آباد و اهر شد.


مهندس باباپور با خیر مقدم و تشکر از حضور مدیر مرکز خدمات در این اداره، گفت: بنده قبلاً در استان‌های قزوین، زنجان و همدان با این مرکز همکاری داشته‌ام و وظیفه خود می‌دانم که در موضوع مسکن با مرکز خدمات همکاری کنم.


وی به تفاهم‌نامه اخیر مدیران ارشد دو مجموعه اشاره کرد و گفت: با نصب العین قرار دادن این تفاهم، اجرای بندهای آن و با مشارکت معاونت‌های مسکن شهری و روستایی این بنیاد و همچنین تشکیل کمیته‌ای برای ایجاد هماهنگی بهتر و بیشتر در استان، می‌توانیم قدم‌های مثبتی برای حل مشکل مسکن طلاب استان برداریم./854/102/ب1

ارسال نظرات