۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۳۲۵۴۵۹
برای سال تحصیلی جدید؛

مدرسه فقهی آل یاسین در مقطع سطح 2 طلبه می­پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه فقهی آل یاسین به منظور پرورش فقیهان شایسته برای سال تحصیلی 96ـ 95 در مقطع تحصیلی سطح دو طلبه می پذیرد.
پذيرش مدرسه فقهي آل ياسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه فقهی آل یاسین به منظور پرورش فقیهان شایسته برای سال تحصیلی 96ـ 95 در مقطع سطح دو طلبه می‌پذیرد.

 

برخی از مزایای تحصیل در این مدرسه، انتخاب آزادانه اساتید عمومی دروس فقه و اصول، برگزاری روزانه دو کلاس راهنما(یک فقه و یک اصول)، امکان انتخاب آزادانه اساتید راهنما از بین اساتید موجود مدرسه یا معرفی اساتید جدید توسط طلابو  تأیید مدرسه، برگزاری کلاس راهنما با تأکید بر عبارت خوانی و فهم متن و تطبیق محتوا بر متن و تقویت بیان است.

 

ارزیابی مستمر پیشرفت کیفی و کمی تحصیلی به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه، ارائه آموزش های تکمیلی و معارف و اخلاق و برنامه های تربیتی و معنوی، ارائه فعالیت های پژوهشی در راستای فهم دقیق تر و کامل تر دروس، ویژه برنامه تابستان در مشهد مقدس و ارائه مشاوره های علمی و خانوادگی برای طلاب از دیگر ویژگی ها و مزایای تحصیل در مدرسه فقهی آل یاسین به شمار می رود.

 

شرایط پذیرش این مدرسه، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و تعهد شرعی و اخلاقی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی مدرسه است.

 

علاقه‌مندان برای نام نویسی می­توانند تا 21 اردیبهشت ماه به صورت حضوری از ساعت 9 تا 13 به مدرسه فقهی آل یاسین واقع در قم، بلوار سمیه، خیابان شهیدین، پلاک 14 مراجعه کرده و یا از طریق نشانی اینترنتی www.alfegh.ir نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

 

شایان ذکر است، آزمون کتبی فقط برای متقاضیان پایه هفتم در یکی از روزهای 9، 16 و یا 23 اردیبهشت ماه برگزار می شود و مصاحبه علمی برای کلیه متقاضیان است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات ذکر شده با شماره‌های 37733280 و 37834657-025 تماس بگیرند./822/203/ب2

ارسال نظرات