۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۳۲۵۹۱۵
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

مدیران در پیشبرد تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که مدیران باید در پیشبرد تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند، گفت: مدیران در خط مقدم محقق شدن خواسته های مقام معظم رهبری به ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی و احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی قرار دارند و باید در این مسیر پسندیده، با برنامه های مناسب گام بردارند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دقایقی پیش در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، با بیان این که مدیران باید اخلاق مداری را سرلوحه امور خود قرار دهند، بیان کرد: اخلاق پسندیده و الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) مهم‌ترین ویژگی مدیران جوامع اسلامی است.

 

اخلاق‌مداری اساس سلامت فردی و اجتماعی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که مدیران باید در پیشبرد تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند، گفت: مدیران در خط مقدم محقق شدن خواسته های مقام معظم رهبری به ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی و احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی قرار دارند و باید در این مسیر پسندیده، با برنامه های مناسب گام بردارند. 

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که مسؤولان بدانند اخلاق‌مداری اساس سلامت فردی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: مدیران اخلاق مدار در پیشبرد مأموریت‌ها و وظایف خود موفق هستند و به خوبی می‌توانند به اهداف عالیه خود دست پیدا کنند.

 

مدیران و مسؤولان اجرایی در برابر مردم مسؤول هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که مسؤولان اجرایی نظام اسلامی باید همواره در راستای تامین رفاه، آرامش و امنیت عمومی گام بردارند، گفت: مدیران و مسئولان اجرایی در برابر مردم مسؤول هستند و باید برای تامین معاش زندگی مردم برنامه ریزی های بلند مدت و کاربردی بیندیشند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: مسؤولان اجرایی و فرهنگی باید با هوشیاری و برنامه های منسجم و منظم خود در راستای خنثی کردن توطئه ها و نقشه‌های شوم بدخواهان گام بردارند و با دشمنان مقابله کنند.

 

ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی و کسب تقوا

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که مدیران به عنوان آئینه تمام نما، مورد توجه اقشار مختلف مردم در اجتماع هستند، گفت: بنابراین ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی، کسب تقوا و حضور گسترده در محافل مذهبی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اخلاق مداری مردم و مسؤولان، گفت: اخلاق طیف وسیعی از موضوعات چون وجدان کاری، مناسبات سالم اجتماعی، تعهد، فرهیختگی، ملزم بودن به حقوق شهروندی و اجتماعی و پشتکار را در بر می گیرد که نیاز روز جامعه است.

 

سیاست و مدیریت از دیدگاه حضرت علی(ع)

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به این که سیاست و مدیریت از دیدگاه حضرت علی(ع) احقاق حقوق مردم و خدمتگذاری بی منت است، خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تشریح زندگی و دوران خلافت حضرت علی(ع) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی با حضور مدیران استان مرکزی، هر دو هفته یکبار روزهای چهارشنبه در دفتر امام جمعه اراک برگزار می شود./842/202/ب2

ارسال نظرات