۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۲۳۲۶۹
با حضور آیت الله امامی کاشانی؛

مراسم بزرگداشت شهید مطهری در مشهد برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید مطهری با حضور آیت الله امامی کاشانی در مشهد برگزار شد.
بزرگداشت مطهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسین محمدیان، رییس دانشگاه شهید مطهری مشهد، امروز 7 اردیبشهت در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله مطهری در سالن اجتماعات دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد، گفت: این دانشگاه در دو واحد خواهران و برادران دارای 300 دانشجو، 15 نفر عضو هیات علمی و 800 دانش آموز است.

 

وی افزود: در مشهد دانشجویان در مقطع آموزش عالی واحد خواهران و برادران پذیرش می‌شوند و در حوزه متوسطه نیز شش واحد داریم که تا سال آینده دو واحد به این تعداد افزوده و مراکز علمی شهید مطهری در دو مقطع دبیرستان و دانشگاه در مشهد به 10 عدد می‌رسد.

 

رییس دانشگاه شهید مطهری مشهد خاطرنشان کرد: این نکته که بهترین‌های علمی در سطح دبیرستان‌ها و مراکز علمی شهید مطهری از آن مشهد است، گواه بر این حقیقت می باشد که رشد کیفی ما در این سطح نیز بسیار خوب بوده است.

 

وی با بیان این که مقام معلم بسیار بالا است و دانشگاه شهید مطهری در مشهد توانسته است در این مدت رشد کمی بسیار خوبی در این استان در تبیین جایگاه این شهید داشته باشد، اظهار کرد:این موفقیت به برکت حضور امام رضا(ع) در این استان است.

 

در ادامه رحیمه ابراهیمی؛ رییس دانشگاه شهید مطهری واحد خواهران مشهد، تاکید کرد: مقطع آموزش عالی دانشگاه شهید مطهری در مشهد در دو واحد خواهران و برادران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته فقه و فلسفه، در تهران در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری واحد خواهران و برادران، زاهدان کارشناسی ارشد واحد برادران، یزد کارشناسی ارشد واحد خواهران، در حال فعالیت است.

 

وی ادامه داد: در دانشگاه شهید مطهری واحد خواهران مشهد در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌شود و این دانشگاه در حال حاضر دارای 120 دانشجو است که سالانه بین 30 تا 40 نفر به این تعداد اضافه می‌شود.

 

رییس دانشگاه شهید مطهری واحد خواهران مشهد، خاطرنشان کرد: در این مرکز در یک دوره دانشجوی دکتری نیز پذیرفته شد؛ اما به دلیل محدودیت در پذیرش، این مهم به دانشگاه شهید مطهری واحد تهران واگذار شد./202/934/ب1

ارسال نظرات