۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۲۴۸۶۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد؛

برگزاری مراسم عید مبعث با رویکرد اقتصاد مقاومتی

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: در برگزاری مراسم عید مبعث، برنامه های تبلیغی با رویکرد ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی در این زمینه برگزار می شود.
مبعث

حجت الاسلام علی مراد کیانی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، گفت: به مناسبت مبعث پیامبر اسلام (ص) هیأت های مذهبی در سطح استان به برگزاری برنامه های فرهنگی و مراسم جشن و سرور خواهند پرداخت.

 

وی ادامه داد: این برنامه ها در 180 روستا و نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد شد و بیش از 400 مبلغ و امام جماعت برای برگزاری این مراسم به مساجد و روستاهایی که نیاز است اعزام می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان به مکان های برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: در سطح شهر همدان مساجد مکتب القرآن، مسجد حاج احمد، مسجد زینبیه و همینطور مسجد احمدیه به فعالیت و برگزاری این مراسم می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که سال 95 توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده و با توجه به اهمیت این موضوع باید همه در این زمینه تلاش کنیم و از مناسبت های مختلف برای آگاهی جامعه از اهمیت این موضوع استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام کیانی درباره اولویت های در نظر گرفته شده در برگزاری این برنامه ها ابراز داشت: با توجه به شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تعیین شده است و اهمیت این موضوع، در برنامه های تبلیغی اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت و رویکرد لحاظ شده است و هدف کار بر روی این موضوع در بعد فرهنگی است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث گفت: ماه رجب ماه خودسازی و تقویت روحیه معنوی است و لازم است که مردم به ویژه جوانان در درک این ایام با فضیلت بکوشند.

 

 وی در پایان گفت: در برگزاری مراسم عید مبعث، برنامه های تبلیغی با رویکرد ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی در بین اقشار جامعه با هدف کمک به عملی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی برگزار می شود./979/302/ب3

ارسال نظرات