۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۲۵۶۴۴
صبح امروز در دانشگاه امیرالمؤمنین؛

آزمون کتبی مقطع دکترای رشته کلام شیعه برگزار شد

آزمون کتبی مقطع دکترای رشته کلام شیعه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) صبح امروز در اهواز برگزار شد.
دانشگاه امیرالمؤمنین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آزمون کتبی مقطع دکترای رشته کلام شیعه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ساعت 9 صبح امروز با حضور متقاضیان تحصیل در این رشته در اهواز برگزار شد.

 

در این آزمون 26 داوطلب تحصیل در رشته کلام شیعه در مقطع دکترا به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت پنج دانشجو پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی به سازمان سنجش آموزش کشور معرفی می شوند تا در مهرماه سال 95 و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به تدریس مشغول شوند.

 

در آزمون کتبی مقطع دکترای رشته کلام شیعه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) 18 برادر و 8 خواهر از میان داوطلبان متقاضی تحصیل در مقطع دکتری از استان های مختلف کشور حضور یافتند.

 

مصاحبه شفاهی متقاضیان دکترای رشته کلام شیعه فردا 21 اردیبهشت ماه رأس ساعت 9 صبح در خود دانشگاه برگزار و داشتن مقاله، تألیفات، کسب مقام در جشنواره، فعالیت های پژوهشی و تدریس در پذیرش دانشجو مؤثر خواهد بود.

 

گفتنی است، تحریرالوسیله امام خمینی(ره)، معالم المدرستین جلد 1، کتاب سقیفه علامه عسکری، کشف المراد علامه حلی، المراجعات سیدشرف الدین عاملی و زبان عربی از منابع مصاحبه شفاهی داوطلبان دکترای رشته کلام شیعه در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) است./9456/203/ب2

ارسال نظرات