۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۴۲۶۰۲۳
حجت‌‌الاسلام والمسلمین میر عمادی:

عدالت خواهی و مبارزه با ظلم پیام فرهنگ حسینی است

نماینده ولی فقیه در لرستان علت ماندگاری فرهنگ حسینی در طول تاریخ را پیام های آن دانست و گفت: عدالت خواهی و مبارزه با ظلم پیام فرهنگ حسینی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان با تبریک میلاد امام حسین(ع)، گفت: باید ابعاد شخصیتی امام حسین(ع) را به خوبی شناخت و در زندگی فردی و اجتماعی درس گرفت.

 

وی ایستادگی و مقاومت، مبارزه با ظلم و عدالت خواهی را از ابعاد شخصیتی امام حسین(ع) خواند و بیان کرد: در عرصه های گوناگون باید عدالت خواهی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که فرهنگ حسینی متعلق به همه بشریت در طول تاریخ است، عنوان داشت: این فرهنگ باید تبیین و ترویج داده شود.

 

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: فرهنگ حسینی دارای پیام های فراوانی است و برای همه بشریت است و این فرهنگ باید تبیین شود.

 

وی در ادامه علت ماندگاری فرهنگ حسینی در طول تاریخ را پیام های آن دانست و خاطرنشان کرد: عدالت خواهی و مبارزه با ظلم پیام فرهنگ حسینی است.

 

فرهنگ حسینی قوی ترین فرهنگ عمومی دنیا است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که حادثه عاشورا قوی ترین فرهنگ عمومی در دنیا است، افزود: فرهنگ حسینی، فرهنگی ماندگار، سازنده، موجب رشد و تعالی است.

 

وی با بیان این که فرهنگ حسینی بصیرت ایجاد می کند، عنوان داشت: فرهنگ حسینی فرهنگ ولایت بوده و مردم لرستان نیز با بهره گیری از این فرهنگ ولایتمدار هستند.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه خاطرنشان کرد: فرزندان استان لرستان تربیت یافته فرهنگ عاشورایی هستند و لرستان از این فرهنگ حسینی بهره گرفته است./202/9459/ب1

ارسال نظرات