۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۲۶۱۲۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جانبازان سند ایثار و جانفشانی برای همگان هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان جانبازان را سند ایثار و جانفشانی برای همگان خواند و گفت: استقلال و امنیت امروز کشور مرهون رشادت و دلاوری جانبازان و شهدا است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پیش از ظهر امروز، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) با سه نفر از جانبازان سرافراز کشور در استان دیدار کرد.

 

وی در دیدار با سید نورخدا موسوی، این جانباز را اسطوره صبر و پایداری خواند و گفت: این شهید زنده و جانباز لرستانی برای همگان مایه افتخار و عزت روزافزون است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با قدردانی از زحمات و استقامت خانواده های جانبازان، بیان داشت: امروز صبر و استقامت را باید از خانواده شهدا و جانبازان بیاموزیم.

 

وی با بیان این که جانبازان سند ایثار و جانفشانی برای همگان هستند، اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند فرهنگ مقاومت و ایثار است و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از رشادت ها و دلاوری های جانبازان، یادآور شد: اگر فداکاری و رشادت این بزرگان نبود امروز امنیت و استقلال در کشور حاکم نبود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که امروز 8 سال است که سید نورخدا موسوی، شهید زنده لرستان در حالت کما به سر می برد، بیان داشت: وجود سید نورخدا موسوی این جانباز سرافراز برای همه ما نعمت و برکت است.

 

سید نورخدا موسوی، در درگیری با اشرار در شرق کشور و گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به این درجه رفیع نائل آمده است.

 

گفتنی است، نماینده ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید لرستان در ادامه از از جانبازان 70 درصدی محمد بیرانوند و علی مردانی عیادت کرد./9451/202/ب2

ارسال نظرات