۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۲۷۴۶۴

چند خبر کوتاه از استان بوشهر

برگزاری جلسه مربیان حلقات صالحین درحوزه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، بازدید نماینده مرکز خدمات حوزه های علمیه از مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج، تجلیل از فعالان فرهنگی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان و برگزاری میلاد حضرت علی اکبر(ع) در کنگان از مهم ترین اخبار استان بوشهر است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام هدایتی استاد حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) با بیان اینکه نبی مکرم اسلام فرمودند: من دو چیز را بین شما میگذارم یکی قرآن و دیگری عترتم اهلبیت(ع) گفت: محبت اهل بیت همواره در دل داشته باشید چراکه سبب نجات شما خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان افزود: زندگی ما باید به عشق اهل بیت(ع) باشد که در آخرت از شفاعت آنان برخوردار شویم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم مداح اهل بیت به مدیحه سرایی پرداخت.

 

تجلیل از فعالان فرهنگی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان

در مراسمی از فعالان فرهنگی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان تجلیل شد.

 

حجت الاسلام عبدالحسین خلفی مسؤول مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان درجمع طلاب حاضر در این محفل اخلاق درخصوص رسیدن به درجات والای انسانی گفت: همنشینی با صالحان و ابرار از مهمترین شاخصه هایی است که به انسان کمک می کند در مسیر سعادت و کمال حرکتی سریعتر داشته باشد و اینکه می بینیم درکلمات و دعاهای اولیای الهی مکرر از خداوند متعال خواسته می شود والحقنی بالصالحین یعنی انس و حشر با صالحین یکی از راههای موفقیت و کمال بشری است.

 

در پایان این محفل مراسم که به عنوان آخرین جلسه اخلاق هفتگی درسال تحصیلی 95-94 برگزار می شد از طرف واحد شهدای شهید ردانی پور این مدرسه علمیه  از فعالان بسیج و اساتید  تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم شد.

 

جلسه مربیان حلقات صالحین درحوزه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان

باحضور جمعی از اساتید، طلاب ، مربیان حلقات صالحین و فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع) جلسه توجیهی در محل مسجد مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان برگزار شد.   

 

حجت الاسلام محمد جوکار مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در آغاز این جلسه توجیهی با بیان اهمیت مساله تربیت نیروهای نوجوان و جوان در عرصه فرهنگی، خاطرنشان کرد: در سال کنونی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامیده شده مسؤولیت سنگین تری بردوش نیروهای فرهنگی محول شده است که حلقه های صالحین یکی از مصادیق کارهای جهادی است که می طلبد نیروهای مستعد دراین زمینه تربیت شوند.

 

در ادامه این جلسه توجیهی، مربیان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خویش درخصوص عملکرد و راهکارهای افزایش موفقیت در این حلقه پرداختند.

 

 

بازدید نماینده مرکز خدمات حوزه های علمیه از مدرسه علمیه پیامبر اعظم (ص) خورموج

نماینده مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور از مدرسه علمیه پیامبر اعظم (ص) خورموج بازدید کرد.

 

حجت الاسلام عدالت نماینده رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه در جریان این بازدید در دیدار با طلاب مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج به تبیین اهداف و خدمات مرکز خدمات پرداخت و به برخی پرسش ها نیز پاسخ گفت.

 

 در انتهای این دیدار به طلاب برگزیده علمی هدایایی تقدیم شد .وی پس از این جلسه نیز دیداری با حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان دشتی و اساتید مدرسه داشت./101/833/ب1

ارسال نظرات