۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۲۹۳۸۱
مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد:

مدرسه علمیه رضویه به بزرگ ترین مدرسه غرب کشور تبدیل می شود

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد از تبدیل این مدرسه به بزرگ ترین مدرسه علمیه غرب کشور با ظرفیت پذیرش 500 طلبه خبر داد.
مدرسه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، عصر امروز در مراسم بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی از این مدرسه، گفت: مدارس علمیه ظرفیت عظیمی در جهت پرورش و تربیت دینی طلاب هستند.

 

حجت الاسلام محمد ولی پور، مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، در ادامه بیان داشت: فاز نخست ساختمان جدید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با زیر بنای ۳۵۰۰ مترمربع از مرداد ماه سال ۹۱ آغاز شده است.

 

وی با بیان این که ساخت ساختمان جدید این مدرسه در سه فاز طراحی شده است، افزود: فاز نخست آن در پنج طبقه، ۱۰۳ اتاق و ۹۷ حجره، ۳۰ عدد حمام، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۱۰ عدد موتورخانه و دو آسانسور احداث شده است.

 

حجت الاسلام ولی پور از مدرسه علمیه رضویه به عنوان مدرسه جامع استان یاد کرد و گفت: ظرفیت پذیرش این مدرسه علمیه ۵۰۰ طلبه است.

 

وی با بیان این که مدرسه رضویه در آینده تبدیل به بزرگ ترین مدرسه غرب کشور می شود، عنوان داشت: با تکمیل و بهره برداری فازها، این مدرسه علمیه آماده پذیرش 500 طلبه خواهد بود.

 

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد یادآور شد: در این مدرسه پایه اول تا دروس خارج و رشته های تخصصی تدریس می شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات