۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۴۲۹۴۱۲
امام جمعه آبدان:

آشنایی با مفاهیم قرآنی باید در اولویت امور قرار گیرد

امام جمعه آبدان گفت: امروزه تلاوت قرآن بیشتر از هرچیزی اهمیت دارد و آشنایی با مفاهیم قرآنی باید در اولویت امور قرارگیرد.
 حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان امروز در مراسم مسابقات شهرستانی تفسیر سوره یونس در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) و قیام ۱۵خرداد گفت: امروزه تلاوت قرآن بیشتر از هرچیزی اهمیت دارد و آشنایی با مفاهیم قرآنی باید در اولویت امور قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان کرد: بهترین زمان برای یاد گرفتن قرآن در سنین جوانی و نوجوانی است که الحمدالله جوانان و نوجوانان آبدانی استقبال خوبی از این مسابقه داشته اند.

 

وی ضمن تشکر از مدیر موسسه قرآنی معراج افزود: این مسابقات قرآنی تاثیر خوبی در بین جوانان و نوجوانان و همچنین خانواده ها دارد  و آبدان را به عنوان قطب قرآنی استان می شناسند.

 

امام جمعه آبدان از مسؤولان استان و شهرستان خواست تا توجه ویژه ای به این موسسات قرآنی داشته باشند.

 

مدیر موسسه قرآنی معراج ابدان نیز گفت: این مسابقه با شرکت 30 نفر برگزار شد و الحمدالله با استقبال خوب جوانان و نوجوانان همراه بود.

 

محمد توشکان یاد آورشد: این مرحله از مسابقات شهرستانی بود که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دیر زحمت های فراوانی کشید.

 

توشکان در پایان از برگزاری کلاس های آموزش حفظ قرآن، روخوانی، روانخوانی در این موسسه خبر داد و خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 70 نفر در این کلاس ها نام نویسی کردند./203/833/ب1

ارسال نظرات