۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۳۰۹۰۶
آیت الله حیدری:

ولنگاری فرهنگی بی اهمیتی به مقوله فرهنگ است

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه فرهنگ اساس حرکت همه جوامع بشری است، گفت: ولنگاری فرهنگی به معنای بی برنامگی و عدم اعتنا و اهتمام به اهمیت فرهنگ است.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بحث ولنگاری فرهنگی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان داشتند، گفت: ولنگاری فرهنگی به معنای بی برنامگی و عدم رعایت درست اصول و ضوابط فرهنگی است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اساس فرهنگ حرکت همه جوامع بشری است، اظهار داشت: رعایت، اهتمام، عدم سهل انگاری اصول و ضوابط فرهنگ و برنامه ریزی براساس آن برای هدایت جامعه در مسیر صحیح و رسیدن به اهداف متعالی ضروری است.

 

آیت الله حیدری ابراز داشت: سهل انگاری و مسامحه در اصول و ضوابط فرهنگ و عدم برنامه ریزی براساس آنها جامعه را در مسیر ناصحیح و ناکجاآباد پیش خواهد برد.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی در ارتباط با شبیخون و هجمه فرهنگی دشمن است، خاطرنشان کرد: در ولنگاری عدم اعتنا و اهتمام به اهمیت فرهنگ و برخورد ناصحیح با مقوله فرهنگ است و تهاجم فرهنگی جنگ نرم اهمیت توجه به فرهنگ را دوچندان می کند./9456/302/ب2

ارسال نظرات