۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۳۵۲۱۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

راهپيمايي روز قدس حركتي مؤثر در اثبات حقانيت امت فلسطین است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران راهپيمايي روز قدس را حركتي مؤثر در اثبات حقانيت فلسطينيان دانست و بیان داشت: شعار دفاع از مظلومان در روز قدس بايد به يك باور جهاني در ميان مسلمانان و ملت‌هاي ساير اديان تبديل شود.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس را یک راهبرد مهم و اساسی دانست و گفت: این مسأله زماني اتفاق افتاد که همه ملل جهان هيچ فعاليتي براي اشغالگري رژيم اشغالگر قدس انجام نداد و امام راحل با ناميدن اين روز با نام روز جهاني قدس يک ظرفيت عظيم براي مسلمانان مظلوم فلسطين و جهان اسلام به وجود آورد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران يكي از اهداف امام خمینی(ره) براي معرفي روز قدس را شناساندن ماهيت رژيم صيهونيستي به دنیا دانست و افزود: در تاريخ به قدرت رسيدن اين رژيم و تا زماني كه انقلاب اسلامي پيروز شد كمتر رسانه و شخصيتي موفق شد هويت رژيم را بشناساند.

 

حجت الاسلام یوسف پور گفت: يكي ديگر از اهدف امام راحل از نامگذاري روز قدس اين بود كه اجماعي در افكار عمومي و در انديشمندان براي مقابله جدي با رژيم صيهونيستي به وجود آيد.

 

وي عزت و آزادی امت اسلامی را برگرفته از گفتمان تعالی بخش ایشان دانست و خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان گفتمان امام خميني(ره) را مطالعه مي کنند که امام راحل در اين گفتمان به همه انديشمندان، آزادگان، عالمان و صلح خواهان مسأله فلسطين را به عنوان مهم ترين دغدغه هاي جهان اسلام مطرح کرده اند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که روز قدس، روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين و يک سرمايه و پشتوانه عظيم براي جوانان آزادي خواه است، گفت: در پرتو ایستادگی و مقاومت ملت های آزاده جهان امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در انزوای کامل قرار دارند.

 

وی با بیان این که روز قدس روز مقاومت و بصيرت است، ادامه داد: با توجه به هجمه های گسترده رسانه ای استکبار جهانی برای کمرنگ برگزار کردن این مراسم جهانی، اما شاهد باشکوه تر برگزار شدن آن در سال های گذشته بوده ایم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران روز قدس را تبلوري از عزم و اراده امت اسلامي در مقابله با اهريمنان روزگار توصيف کرد و گفت:‌ امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس يک رستاخيز عظيم را در مقابله با صهيونيسم خبيث به وجود آورد.

 

حجت الاسلام یوسف پور بيان داشت:‌ صهيونيسم به عنوان يک مجموعه ضدبشري با اعمال و رفتار خود در دهه‌هاي اخير ثابت کرده است که نه تنها در مسير منافع بشريت گام بر نمي‌دارد بلکه در صدد سقوط اخلاق و هلاکت ايمان و اقتدار است تا شايد براي ادامه حيات کثيف خود راه چاره‌اي پيدا کند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: روز قدس يك روز ماندگار در تاريخ بشريت است و فقط متعلق به ملت ايران نيست، بلكه به دنياي اسلام، بشريت و به هر گروهي كه روح مبارزه گري با تجاوز و تجاوز گري دارند، تعلق دارد.

 

وي با اشاره به اين‌كه روز قدس جهاني شده و براي شناساندن اين روز نياز به سرمايه گذاري نيست، گفت: همه رسانه ها، شبكه هاي مهم دنيا و كساني كه حامي رژيم صيهونيستي اند قبل از رسيدن روز قدس نگران تحول اين روز هستند.

 

حجت الاسلام یوسف پور خاطرنشان كرد: روز قدس در حقيقت دو صفحه تاريخ را به نمايش مي گذارد، يك صفحه مظلوميت، مقاومت و در حقيقت استقامت و پايداري از يك ملت مظلوم بدون سلاح كه تمام سرمايه هاي بالقوه را دارند و صفحه ديگر روز قدس يك روحيه تجاوزگري از طريق يك رژيم با نگاه نژاد پرستانه است كه به هيچ كس رحم نمي كند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران راهپيمايي روز قدس را حركتي مؤثر در اثبات حقانيت فلسطينيان دانست و اظهار داشت: شعار دفاع از مظلومان در روز قدس بايد به يك باور جهاني در ميان مسلمانان و ملت‌هاي ساير اديان تبديل شود.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه گفت: بيت‌المقدس نماد وحدت و همگرايي ملت‌هاي مسلمان و قبله اول مسلمين جهان است و هيچ كس نمي‌تواند با انديشه تفرقه‌افكني به اين مكان مقدس دست‌درازي كند.

 

وي با اشاره به اين‌كه وعده پيروزي خداوند براي ملت فلسطين بسيار نزديك است، افزود: در حال حاضر رژيم صهيونيستي در حال فروپاشي است و دير يا زود اين رژيم نامشروع با شكستي بزرگ مواجه خواهد شد./1317/202/ب2

ارسال نظرات