۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۳۶۴۲۸

فعالیت ۸۰۰ روحانی و مبلغ در مدارس استان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از همکاری و فعالیت 800 مبلغ در مدارس استان خبر داد و گفت: حضور و فعالیت مبلغان نقش بسزایی در عرصه تربیت دینی دانش آموزان دارد.
مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گودرز کریمی‌فر، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، ظهر امروز، در نشستی با حضور کارکنان ستادی آموزش و پرورش لرستان آموزش و پرورش را دستگاه عظیم، ظریف، حساس و پهن پیکر عنوان کرد.

 

وی با اشاره به نقش حساس آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت افزود: در این راستا همکاری حوزه های علمیه با این نهاد بسیار اثرگذار و چشمگیر است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعالیت و حضور 800 مبلغ و روحانی حوزه های علمیه لرستان در مدارس استان، عنوان داشت: در ایام تعطیلی با برگزاری کلاس های اوقات فراغت مبلغان در مدارس حضور دارند.

 

وی ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس و در جمع دانش آموزان را از مهم ترین اهداف همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش بیان کرد.

 

کریمی فر با بیان این که باید با نگاه تعاملی، تعادلی و تفاهمی برای دستیابی به آموزش و پرورش تکاملی حرکت کرد، افزود: در عرصه تعلیم و تربیت نباید از این دو مؤلفه غافل شد و همواره کیفیت و کمیت باید همراه یکدیگر توسعه یابد.

 

وی با اشاره به تلاش آموزش و پرورش برای برطرف کردن مشکلات کارکنان این نهاد، بیان داشت: این امر در راستای ارتقای کیفیت آموزش، توسعه پرورشی، تربیت بدنی و سلامت دانش‌آموزان، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تامین، تربیت، بهسازی و اعتلای منابع انسانی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در طول سال تحصیلی و در مدارس، عنوان کرد: برگزاری این یادواره ها با هدف انتقال فرهنگ، ایثار، جهاد و شهادت به دانش‌آموزان همواره در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

 

وی با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان نقش بسزایی در راستای تربیت و پرورش دانش آموزان دارد، خاطرنشان کرد: حضور مبلغان و روحانیان در برگزاری این یادواره ها و ترویج فرهنگ ارزشی ایثار و شهادت بسیار مؤثر است./202/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات