۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۳۷۳۸۵
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

آیا دستگاه دیپلماسی در مقابل اقدام ضدایرانی فرانسه هم سکوت می‌کند؟

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: آیا دستگاه دیپلماسی قرار است در مقابل اقدام ضد ایرانی فرانسه هم سکوت کند، باید قبول کنیم عدم موضع‌گیری قاطع دستگاه دیپلماسی باعث شده تا فرانسه در اقدامات ضد ایرانی شریک شود.
متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از فارس، متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر رفتارهای خصمانه فرانسه علیه ایران و انفعال دستگاه دیپماسی ایران، گفت: متاسفانه ما در برخی از زمان‌هایی که نیاز داشتیم دستگاه دیپلماسی یک موضع محکم بگیرد اینگونه نشده است، اخیرا هم شاهد یک حرکت ضدایرانی در فرانسه بودیم و باز هم موضع قاطعی از وزارت خارجه مشاهده نشده است.

 

وی به نقش فرانسه در مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: ما در مذاکرات هسته‌ای نیز شاهد کارشکنی‌های فرانسه بودیم و در آن زمان هم دولت برخورد قاطعی با این کشور نکرد و حتی دیدیم دولت در پاسخ به گستاخی‌های فرانسه در اولین فرصت دست به خرید 100 فروند ایرباس کرد.

 

 

منتظمی در ادامه با اشاره به برگزرای میتیگ منافقین در فرانسه، تاکید کرد: اقدام پاریس علیه ایران به نوعی یک دهن کجی بود و متاسفانه هیچ واکنش قاطعی از سوی وزارت خارجه به این دهن کجی پاریس انجام نشد.

 

وی گفت: متاسفانه آقای روحانی می‌خواهد به هر قیمتی شده با کشورهای اروپایی رابطه برقرار کند، به گفته وی اولاند به فکر ایجاد شغل برای جوانان ایرانی بود ولی الان مشخص شده ظاهرا تمام فکر و ذکر اولاند توطئه علیه ایران است.

 

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: آیا دستگاه دیپلماسی قرار است در مقابل اقدام ضد ایرانی فرانسه هم سکوت کند، سوال ما از دستگاه دیپلماسی این است که تا کی قرار است در مقابل گستاخی‌های غرب و امریکا سکوت کند، باید قبول کنیم عدم موضع‌گیری قاطع دستگاه دیپلماسی در برابر کشورهای غربی باعث شد تا فرانسه در اقدامات ضد ایرانی شریک شود./836/د102/ل

ارسال نظرات