۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۳۷۸۳۲
مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین:

غفلت از دشمن گناهی نابخشودنی است

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به تلاش های دشمنان برای سرنگونی نظام اسلامی و غفلت نکردن از این اقدمات، گفت: غفلت از دشمن گناهی نابخشودنی است.
سودانی مدیر دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز دشمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر سودانی، مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، عصر امروز در نشست بسیج رسانه خوزستان با اشاره به وقوع اتفاقات پیچیده و پرشتاب در جهان خاطرنشان کرد: حذف استکبار جهانی و نظام صهیونیستی و انتظار حکومت عدل الهی از اصول و اهداف اساسی نظام اسلامی است که در پی تحقق آن هستیم.

 

این مقام مسؤول با اشاره به پیچیدگی و تنوع جبهه دشمن علیه نظام اسلامی، گفت: این جبهه وارد مرحله جدیدی شده و غفلت و درنگ نسبت به آن گناهی نابخشودنی است و هیچکس نباید خود را در رویارویی با جبهه شیطانی معاف و آسوده بداند.

 

سودانی با اشاره به توافق عربستان سعودی، ترکیه و رژیم صهیونیستی برای عملیاتی کردن پروژه شیعه ستیزی و نیز کنفرانس منافقین در فرانسه، افزود: این اتفاقات و حضور افراد مختلف در این کنفرانس و استفاده از آنها به عنوان معاندان نظام اسلامی، جبهه دشمن را برای ما آشکار کرد.

 

نماینده پیشین مردم اهواز در مجلس با اشاره به اعلام همراهی آل سعود با منافقین خلق در سرنگونی نظام اسلامی، تصریح کرد: اظهارات دبیرکل سازمان ملل، صدر اعظم آلمان و دبیر جدید اتحادیه عرب، لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم، دستگیری شیخ حبیب در عربستان سعودی، حوادث یمن، قرار دادن سلاح­ های جدید در اختیار گروه تروریستی داعش، انفجارهای اخیر در عراق با قرار دادن مواد شیمیایی در کمربند انفجاری نشان دهنده تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی به تفکر سرنگونی نظام اسلامی به جای مهار آن از سوی دشمن و نیز اتفاقات درونی کشور از جمله کشف و دستگیری تروریست­ ها و جلوگیری از انجام عملیات­ های تروریستی اشاره کرد و گفت: اکنون زمان اختلاف میان رسانه ها و گروه های داخلی نیست و باید به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ و والای خود باشیم.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اکنون در جنگ تمام عیاری قرار داریم، افزود: رسانه از ابزارهای دفاع در این جنگ است که باید از تخریب همدیگر به شدت پرهیز کرده و نقش پدافندی و آفندی خود را در زمینه های گوناگون ایفا کند./9456/202/ب2

ارسال نظرات