۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۴۰۳۶۹

اختتامیه طرح بزرگ قرآنی مائده در مشهد برگزار شد

اختتامیه طرح بزرگ قرآنی مائده با حضور مدیراتحادیه موسسات قرآنی کشور و معرفی برگزیدگان در مشهد برگزار شد.
قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اختتامیه طرح بزرگ قرآنی مائده با محوریت سوره واقعه با حضور حجت الاسلام کوششی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی کشور، حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز ششم مرداد در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

 

رمضانی، مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درباره این مسابقات گفت: 12 هزار نفر این دوره از مسابقات قرآنی مائده با محوریت تفسیر سوره واقعه شرکت کردند.

 

وی با بیان این که این مسابقات در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، افزود: از این تعداد 200 نفر بالاترین نمرات را کسب کردند و تقدیر شدند.

 

وی درباره برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «مائده» با محوریت سوره مبارکه واقعه در سطح خراسان رضوی بیان کرد: این مسابقه در دو رشته حفظ و تفسیر با محوریت سوره مبارکه واقعه در سطح استان برگزار شد.

 

مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در مراسم اختامیه به سه نفر از برگزیدگان به قید قرعه کمک هزینه عتبات عالیات اهدا می شود.

 

هادی شادکام، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درباره دیگر برنامه های این نهاد درایام دهه کرامت گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، گردهمایی حافظان قرآن با حضور قره شیخلو، رییس دارالقرآن های کشوردر مشهد برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه از برپایی نمایشگاه های طلایه داران در سطح استان خبرداد و اظهار کرد: این نمایشگاه ها با موضوع انعکاس فعالیت های روحانیون مستقر و هجرت از هفته گذشته در شهرستان ها آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه ها در حال حاضر در شهرستان های سبزوار، تربت جام، گناباد، تربت حیدریه، خواف و طرقبه و شاندیز برپا شده است ودر دیگر شهرستان ها هم با حضور امام جمعه، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و معاونین فرهنگی دایر می شود./934/202/ب3

 

 

 

ارسال نظرات