۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۴۱۸۲۹
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل:

محور اصلی برنامه های شورای هماهنگی تقویت جایگاه ولایت است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل محور اصلی را در این نهاد بر محور ولایت عنوان کرد و گفت: مواضع انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب و تقویت جایگاه ولایت است.
حجت الاسلام محمد روشن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد روشن، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل عصر امروز در دیدار فعالان شورای هماهنگی نبلیغات اسلامی شهرستان با امام جمعه بابل با بیان گزارشی از فعالیت های یکساله این نهاد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از کهن ترین نهادهای انقلاب اسلامی است که به فرمان امام راحل در دوازدهم مرداد 58 بنیان نهاده شد.

 

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهم ترین تریبون اعلام مواضع انقلابی شفاف ملت ایران در عرصه های مختلف است و کاملا به صورت مردمی اداره می شود.

 

حجت الاسلام روشن با بیان این مطلب که رویکرد این نهاد تقویت وحدت و همدلی براساس مبانی اسلامی و انقلابی است، اظهار داشت: حضور چهره های برجسته مردمی انقلابی و دارای تجربه بالا در کنار تعدادی از نیروهای جوان علاقه مند به مبانی انقلاب در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل موجب اجرای پرشور و کیفی برنامه های این نهاد در سطح شهرستان شده است.

 

وی با تقدیر از همکاری ارزنده و آگاهانه مردم بابل در همراهی با برنامه های این نهاد، ادامه داد: یکی از اهداف مهم تشکیل این شورا مشارکت فعال و بانشاط مردم در برنامه‌های مختلف مذهبی و انقلابی است و خوشبختانه با وجود مردم ولایتمدار بابل این مهم به نحو شایسته ای محقق شد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل محوریت اصلی را در این نهاد بر محور ولایت عنوان و تصریح کرد: مواضع انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری و تقویت جایگاه ولایت است و در راستای تنویر افکار عمومی نقشی بسزا در این راستا ایفا می کند.

 

حجت الاسلام روشن به برخی از برنامه های این نهاد در بزرگداشت مناسبتهای مختلف اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در مناسبتهای مذهبی، انقلابی و ملی از جمله 12 فروردین، سالروز ارتحال حضرت امام(ره)، هفتم تیر، روزجهانی قدس، 13 آبان، نهم دی، دهه مبارکه فجر و راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در سطح شهر بابل و بخشهای تابعه از جمله اقدامات این نهاد است.

 

وی با تقدیر از کمکهای مسؤول نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برای یکپارچه سازی سیستم صوتی در مسیر راهپیماییهای بابل، خاطرنشان کرد: مسیر میدان ولایت، خیابان شهید مدرس، میدان باغ فرودس، خیابان شریعتی تا مصلای جمعه بابل در مسیر پوشش سیستم صوتی یکپارچه نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قرار گرفته است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با بیان طنین انداز شدن صدای اذان در سه مرحله به صورت یکپارچه در بابل، افزود: طنین روح بخش اذان در سه مرحله اذان صبح، اذان ظهر و اذان مغرب در خیابان های بابل طنین انداز می شود.

 

حجت الاسلام روشن با اشاره به افتتاح دفتر مستقل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل، اظهار داشت: شهرستان بابل از معدود شهرستان های سطح کشور است که نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای یک دفتر مستقل جهت اجرای برنامه ها و وظایف این نهاد است./1313/202/ب2

ارسال نظرات