۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۴۲۶۴۹
از سوی آیت الله اعرافی؛

حکم مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تمدید شد

پس از پایان دو دوره مدیریت حجت الاسلام خدری در حوزه های علمیه استان، ایشان بار دیگر طی حکمی از سوی آیت الله اعرافی مدیر جدید حوزه های علمیه کشور به مدت سه سال به عنوان مدیریت حوزه های علمیه استان منصوب شد.
حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر پس از پایان دو دوره مدیریت حجت الاسلام و المسلمین خدری در حوزه های علمیه استان، ایشان بار دیگر طی حکمی از سوی آیت الله اعرافی مدیر جدید حوزه های علمیه کشور به مدت سه سال به عنوان مدیریت حوزه های علمیه استان منصوب شد.

در بخشی از حکم انتصاب ایشان آمده است:

نظر به سوابق ارزشمند حوزوی و تلاش های خالصانه جنابعالی در امر حوزه های علمیه، شما را به عنوان مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به مدت سه سال منصوب می نمایم. امید است بر اساس مقررات و شرح وظایف مدیران استانی در جهت اهداف سلف صالح و مصالح عالیه حوزه علمیه نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غنی تشیع با رعایت شرح وظایف پیوستی اقدام نموده و زمینه رضایت حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه) را فراهم نمایید. از علمای بزرگوار منطقه، مدیران محترم و اساتید گرانقدر مدارس علمیه استان انتظار می رود با همکاری صمیمانه خویش را جنابعالی را در این امر خطیر یاری فرمایند.

گفتنی است وی از سال 1389 طی دو دوره با حکم آیت الله مقتدایی و آیت الله حسینی بوشهری، مدیران سابق حوزه های علمیه کشور، به عنوان مدیر حوزه علمیه استان مشغول به خدمت بوده و اکنون با موافقت شورای حوزه علمیه استان به ریاست آیت الله صفایی بوشهری و نیز با موافقت شورای عالی حوزه های علمیه کشور با حکم آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برای یک دوره سه ساله دیگر در این سمت ابقاء شده است./833/102/ب3

ارسال نظرات