۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۴۲۹۷۹
سردار نقدی:

جری‌‌تر شدن دشمن نتیجه انفعال است

سردار نقدی گفت: کسانی که اعتقاد دارند می‌توان با دشمن به زبان نرم سخن گفت سه سال گذشته دیدند که نرمش مقابل زورگویان چه نتیجه معکوسی داد و دشمن را بر ما جری‌تر کرد.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در اختتامیه نهمین دوره لیگ علمی پیشگامان پایا که به همت بسیج مستضعفین در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با تبریک دهه کرامت، گفت: تلاش برای دستیابی به علم در حقیقت تلاش برای شناخت قدرت خداوند است.

وی افزود: به میزانی که علم انسان دقیق‌تر شود به قانون‌مندی جهان هستی بیشتر پی برده و می‌فهمد که یک قوه عاقله و مغز متفکری این کائنات را طراحی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه عظمت علم سبب خشوع انسان می‌شود، عنوان کرد: امروز برخی در دنیا علم را ابزار زورگویی و حق‌خوری خود قرار دادند.

وی افزود: امروز هواپیماهای پیشرفته‌ای که مردم مظلوم یمن را بمباران می‌کنند طراحی دست دانشمندان غربی است که باید از دست آنها خارج شود.

سردار نقدی با اشاره به اینکه علم بدون وجود تقوا در شخص خطرآفرین است، اظهار داشت: انسان بی‌تقوا چون به نفس خود مسلط نیست هر چه به علم و دانش او افزوده شود خطرناک‌تر خواهد شد.

وی درباره مذاکرات بیان داشت: کسانی که اعتقاد دارند می‌توان با دشمن به زبان نرم سخن گفت سه سال گذشته دیدند که نرمش مقابل زورگویان چه نتیجه معکوسی داد و دشمن را بر ما جری‌تر کرد.

سردار نقدی افزود: دشمنان ما تابع قانون جنگل هستند نرمش ما به آنها چنین وانمود کرد که گویا ما ضعیف شدیم و آنها می‌توانند هر طوری که خواستند با ما رفتار کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ارزش و اهمیت علم، ابراز کرد: امیرمومنان علی(ع) می‌فرمایند: علم صاحب خود را دارای قدرت و نفوذ می‌کند، بنابراین ما باید برای پیشرفت کشورمان علم را به همراه اخلاق کسب کنیم و بدانیم که علم بدون اخلاق برای بشر خطرناک است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها علمی که در کنار آن اخلاق و تقوا باشد برای انسان مفید خواهد بود./202/807/ب1

ارسال نظرات