۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۴۳۰۹۱
در سال جاری صورت می گیرد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی غدیرشناسی برای یک میلیون نفر در کشور

مدیرعامل بنیاد غدیر گفت: امسال برای یک میلیون نفر در زمینه غدیرشناسی دوره‌های آموزشی ارائه می‌شود که 20 هزار نفر از این تعداد از چهارمحال و بختیاری خواهند بود.
حسین ظرفیت ‌منش، مدیرعامل بنیاد غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حسین ظرفیت ‌منش، مدیرعامل بنیاد غدیر، امشب در آئین افتتاحیه ساختمان نمایندگی بنیاد بین ‌المللی غدیر چهارمحال و بختیاری و تودیع دبیر اجرایی بنیاد غدیر این استان اظهار داشت: واقعه غدیر وجه تمایز نظام شیعی از سایر نظامها و طرح اسلام برای مدیریت جامعه است.

مدیرعامل بنیاد غدیر افزود: امروز دشمن در مقابل قدرت نرم جمهوری اسلامی در حال رنگ‌ باختن است و این به دلیل استیصالی است که دشمن در مقابل قدرت جمهوری اسلامی به واسطه اسلام و غدیر دارد.

وی تصریح کرد: بنیاد غدیر نهادی برای پیش بردن اهداف غدیر و موتور محرکه، برنامه ‌ریزی، سازمان ‌دهنده و زمینه‌ ساز شکوفایی استعدادهای غدیری است.

ظریف‌ منش با بیان اینکه غدیر در مفهوم خود برای این است که بدانیم چگونه تبعیت کنیم، خاطرنشان کرد: غدیر نقطه عطفی در اسلام است و تنها یک واقعه مسلم تاریخی نیست؛ اگر امروز به آن توجه می کنیم برای آن است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب راه را گم نکنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 100 هزار عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در طول ایام اعیاد قربان تا غدیر در سراسر کشور اجرا خواهد شد، افزود: چهارمحال و بختیاری تاکنون در امور فرهنگی و تبلیغی دینی گامهای مؤثری برداشته و کارنامه درخشانی دارد که امید است در ادامه نیز بنیاد غدیر بتواند با تکیه بر انگیزه‌های مردمی و اهتمام مسؤولان اجرایی فعالیتهای ارزنده‌ای در این استان انجام دهد.

ظریف ‌منش یادآور شد: امسال برای یک میلیون نفر در زمینه غدیرشناسی دوره‌های آموزشی ارائه می‌شود که 20 هزار نفر از این تعداد از چهارمحال و بختیاری خواهند بود.

مدیرعامل بنیاد غدیر با اشاره به فعالیت 16 ساله بنیاد غدیر تصریح کرد: در حال حاضر با تلاشهایی که در سالهای گذشته صورت گرفته بنیاد غدیر تبدیل به یک نهال برومند شده و یک نهاد مؤثر برای تفکر و ترویج فرهنگ دینی و علوی شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم که نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت، از زحمات علی گرجی تقدیر و حجت الاسلام سیدمصطفی هاشمی به عنوان مسؤول جدید ستاد غدیر این استان معرفی شد./9457/202/ب3

ارسال نظرات