۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۴۵۱۸۱
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

آموزش حفظ مجازی قرآن کریم در استان

معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: آموزش حفظ مجازی قرآن کریم در استان با هدف ترویج فرهنگ قرآن راه اندازی شده است.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مرکز آموزش حفظ مجازی قرآن برای نخستین بار در استان لرستان راه اندازی شده است.

وی از آغاز فعالیت مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن در استان خبر داد و افزود: این مرکز در مهدیه مرتضوی خرم آباد مستقر است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به فعالیت کارشناسان و مبلغان در مرکز  آموزش مجازی حفظ قرآن، خاطرنشان کرد: این مرکز با حضور کارشناسان اعزامی از استان قم فعالیت خویش را آغاز کرده است.

وی یادآور شد: کارشناسان و مبلغان دوره آموزشی جهت فعالیت در مرکز آموزش مجازی را در مرکز راهبردی حفظ قرآن دوره های آموزشی را گذرانده اند.

حجت الاسلام عباس زاده قرآن را کتاب هدایت و فراگیری علوم قرآنی را لازمه تبیین سبک زندگی اسلامی و مقابله با هجمه های فرهنگی دانست و افزود: با اشاعه تعالیم دینی و آموزه های قرآنی می توان نسل جوان را در برابر توطئه های فرهنگی بیمه کرد.  

وی بیان داشت: آموزش مجازی حفظ قرآن فرصتی مناسب برای افرادی است که فرصت شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان خاطرنشان کرد: با بهره مندی از فرصتها در راستای آموزش حفظ مجازی قرآن کریم می توان در طرح تربیت حافظان قرآن گامهای مؤثری برداشت.

شایان ذکر است، علاقه مندان برای حفظ مجازی قرآن کریم می توانند به آدرس اینترنتی  WWW.QURANHEFZ.IR و یا سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستانهای استان مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند./9459/303/ب2

ارسال نظرات